sjalzbat

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

My Vodafone ontkoppelen/verwijderen

Mijn vodafone kan geen gekoppeld contract verwijderen. 

Een contract koppelen, geen probleem. Ontkoppelen/verwijderen…?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11819Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Hoi @sjalzbat 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Als onderstaande niet lukt dan graag je gegevens aanvullen bij je profielinstellingen en dan helpt er vanaf maandag iemand van Vodafone je verder. 

 

Je kunt tegenwoordig ook zelf het klantnummer verwijderen.

  1. Log in op My Vodafone (website)
  2. Selecteer klantnummer
  3. Ga naar 'Privacy instellingen' bij 'Profiel' 
  4. Klik op 'Gegevens verwijderen'

Hierdoor wordt dit automatisch doorgespeeld naar de juiste afdeling. Binnen 30 dagen wordt het klantnummer verwijderd 

Bekijk in context

5 Reacties 5
Energieboy
Expert
Expert
  • 11819Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Hoi @sjalzbat 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Als onderstaande niet lukt dan graag je gegevens aanvullen bij je profielinstellingen en dan helpt er vanaf maandag iemand van Vodafone je verder. 

 

Je kunt tegenwoordig ook zelf het klantnummer verwijderen.

  1. Log in op My Vodafone (website)
  2. Selecteer klantnummer
  3. Ga naar 'Privacy instellingen' bij 'Profiel' 
  4. Klik op 'Gegevens verwijderen'

Hierdoor wordt dit automatisch doorgespeeld naar de juiste afdeling. Binnen 30 dagen wordt het klantnummer verwijderd 

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Hey @sjalzbat . welkom hier!

Heb je zo gevonden wat je zocht? 

DianeB

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hallo @Energieboy 

 

Verwijderd dit dan alleen de gekoppelde klantgegevens uit dat specifieke account of worden de klantgegevens in zijn geheel bij Vodafone verwijderd. Ik heb dus het probleem dat het systeem automatisch elke keer mijn privé Vodafone-account koppelt aan mijn zakelijke Vodafone-account en wat ik ook doe. Zowel Ziggo en Vodafone-accounts in zijn geheel verwijderen en opnieuw aanmelden, hij blijft het doen. Ben nu al weken in contact met Vodafone hoe dit kan, maar een oplossing komt er niet.

 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3008Posts
  • 871Oplossingen
  • 1028Likes

Hi @DianeB 
Je reageert op een oud topic. Bovenstaande is alleen mogelijk bij een inactief contract. Als ik je gegevens controleer dan zie ik dat het gaat om 2 actieve aansluitingen. Ook vind ik 2 accounts terug, namelijk één op je persoonlijke e-mailadres maar ook 1 op het penningmeester e-mailadres. Dit laatste Mijn Ziggo account is gekoppeld aan een inactief abonnement. Deze heb ik verwijderd. 

Je reguliere My Vodafone account (2 aansluitingen) is ook gekoppeld aan Mijn Ziggo. Via het drop-down menu kun je in My Vodafone dan switchen van aansluiting/klantnummer. Ik kan dit niet loskoppelen voor je. Als het verwijderen van My Vodafone en opnieuw registeren dit ook niet mogelijk maakt, dan zal er een case aangemaakt moeten worden hiervoor. Je kan hiervoor het beste even contact opnemen met Vodafone Business. 

DianeB

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoi Cecilia,

 

Dank voor jouw antwoord, ik ga het weer eens aankaarten.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic