BasBanning

Gedreven Meedenker
  • 65Posts
  • 4Oplossingen
  • 20Likes

My Vodafone werkt nog niet naar behoren

Aangezien mijn eerdere melding https://forum.vodafone.nl/my-vodafone-60/my-vodafone-niet-bereikbaar-297881#post307944 is gesloten hierbij een aanvulling:
Helaas is het probleem maar gedeeltelijk op gelost. My Vodafone is nu wel bereikbaar, maar als ik na het inloggen klik op “Al je tegoed”, “Naar je rekeningen” of “Alles over je abonnement” krijg ik of een blanco scherm, vastloper of moet opnieuw inloggen. Daarna kom ik in een loop. Met andere woorden: My Vodafone werkt nog niet naar behoren en heeft meer weg van een Russische Roulette. Helaas toch nog werk aan de winkel voor de "techneuten".
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
BasBanning
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 65Posts
  • 4Oplossingen
  • 20Likes
@Steven,
Het probleem doet (deed) zich niet voor bij de app, maar via het inloggen op de webpagina.
(eerder gesloten topic),
Ter controle: zo juist .e.e.a. nog even getest via de webpagina.
De eerder genoemde onderdelen werken nu wel naar behoren!

Bekijk in context

6 Reacties 6
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi BasBanning
Erg vervelend dat het nog niet goed naar behoren werkt.
Hier heb ik daar geen last van dus ik zou haast denken dat het misschien aan de app ligt op je toestel. Zou je de app eens willen verwijderen en dan opnieuw willen installeren. Misschien dat het probleem dan verdwenen is?!

Is dat niet het geval dan kan je het best via de APP ook je melding maken. Als je op de pagina bent waar het mis gaat dan klik je bovenin de app op het vraagtegen ( ? ) en klik daarna op feedback. Daar maakt de app een print screen en dan kan je gelijk melden wat er aan de hand is. Het komt dan direct op de juiste afdeling uit. Via de Community kan niemand er iets aan doen en als je het zo doet dan is de kans sneller dat het opgelost gaat worden 🙂

Succes!
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Dat is apart BasBanning! Ik heb het bij mijzelf getest. Ik merk dat ik wel in ieder menu kom (Samsung 9+).
Is het met de app verwijderen opgelost?
BasBanning
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 65Posts
  • 4Oplossingen
  • 20Likes
@Steven,
Het probleem doet (deed) zich niet voor bij de app, maar via het inloggen op de webpagina.
(eerder gesloten topic),
Ter controle: zo juist .e.e.a. nog even getest via de webpagina.
De eerder genoemde onderdelen werken nu wel naar behoren!
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Nou ja, toch goed om te horen dat het weer werkt!
Laten we hopen dat het verder nu zo blijft 🙂
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Laten we het inderdaad hopen dat het zo blijft. Mocht dat niet het geval zijn, dan raad ik je aan om ons een bericht te sturen via Facebook/Twitter.
En stuur dan ook in een privebericht de foutmelding/ screenshot mee.
Zorg er wel voor dat de cashe al geleegd is van de browser en dat je ook andere browsers geprobeerd hebt. Dan kunnen wij een onderzoek voor je aanmaken bij de technische dienst.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic