mswirc

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

MyVodafone is nog gekoppeld aan oude klantnummer

Tot een paar jaar geleden was ik klant bij Vodafone. Tussendoor was ik klant bij KPN. Enkele maanden geleden ben ik weer opnieuw klant geworden bij Vodafone (en ZIggo). Het lukt me niet om in te loggen met mijn huidige accountnummer op mijn laptop met mijn huidige klantnummer. Als ik inlog met mijn emailadres (wat hetzelde is gebleven) dan krijg de gegevens die verbonden zijn aan mijn oude klantnummer, waar verder helemaal geen gegevens in staan, alleen maar een leeg account, zonder info over een geactiveerd abonnement, Hierdoor kan ik ook mijn ziggo-account niet bekijken omdat dit gekoppeld is aan vodafone en dan kom ik opnieuw uit op het verkeerde vodadfone-account. Ik heb al gebeld met vodafone en met ziggo en beiden verwijzen naar elkaar als degene die dit moet oplossen. Het lijkt me echter dat dit vodafone is, maar bij de klantenservice kunnen ze me niet helpen, zeggen ze. Wie kan me adviseren hoe ik dit kan oplossen?
5 Reacties 5
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi mswirc
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Heel erg vervelend. Ik ben nu niet achter een computer om dit met je mee te bekijken. Er is volgens mij een mogelijkheid om je Ziggo account te wissen uit die van Vodafone. Ik kan het je niet met zekerheid zeggen, wil morgen wel even voor je kijken. Je zegt de klantenservice van Vodafone al gesproken te hebben dus daar schiet je niets mee op.

Morgen ga ik voor je kijken en mocht er iemand al een antwoord hebben dan mag die ook reageren natuurlijk. ?. Fijne zondag nog!
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi mswirc
Als eerst zou ik bij Ziggo je account weer ontkoppelen met je Vodafone account.
Dan heb je deze weer los staan en zou je dan opnieuw moeten kunnen proberen om Vodafone toe te voegen.

Het loskoppelen is wel het beste in dit eerst te proberen en dan Vodafone opnieuw, met je 06 nummer aanvragen. Kijken of dat dan lukt. Want dan heb je geen last meer van die koppeling (koppeling van je account heeft niets te maken met het mogelijk ontvangen van korting en/of extra data van Vodafone, dat staat daar los van).

Wil het nu echt niet lukken dan zou ik toch even bellen met de klantenservice van Vodafone of via een chat starten met iemand van Vodafone. Die kunnen je dan vast wel even helpen hiermee. Het lukt mij namelijk ook niet om online een ander account te koppelen. Weet wel dat ze al lange tijd problemen hebben met Vodafone en Ziggo koppelen, dus ik zou het gewoon lekker los van elkaar zetten!
mswirc
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hai Energieboy , bedankt voor je reactie. Het probleem is dat op de ZIggo-site wel mijn 'oude' Vodafone account wordt genoemd, die doemt op als Vodafone account van mij. Maar tegelijkertijd staat ernaast aangeven dat het Ziggo-account nog niet is uitgebreid met een Vodafone account. En het Vodadone-account veranderen op de Ziggo-site gaat niet, want als je dat doet, kom je weer uit op de Vodafone-site waar het niet mogelijk is om dit aan te passen. Dus ontkoppelen gaat niet , in de zin dat de link naar mijn oude Vodadone-account niet weg te halen is bij Ziggo. Ik heb inmiddels ook een klacht ingediend bij Vodafone.
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Heel lastig allemaal...
Zit zelf ook op de community van Ziggo en mensen hebben daar ook erg veel last met koppelen van account en/of nieuwe toe te voegen. Erg jammer dat je daarvoor een klacht in moet dienen maar het is niet anders en hoop dat Vodafone je op deze manier wel kan helpen.

Wil je nog even laten weten hoe het is opgelost als ze weer contact met je opnemen. Bedankt!
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Topic gesloten, geen reactie meer.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic