flairlady

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

niet in kunnen loggen op de app

Ik probeer in te loggen op de app van My Vodafone maar krijg telkens het bericht "geen rollen voor gebruiker beschikbaar”. Hoe kan ik nu inloggen op My Vodafone? Heb de app al verscheidene keren opnieuw geïnstalleerd en ook het wachtwoord een paar keer veranderd. Wie kan mij helpen?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes

Vervelend dat jullie deze foutmeldingen krijgen! 

@flairlady: dit wil zeggen dat er nog geen account gekoppeld zit. Als je je profiel aanvult met je mobiele nummer, geboortedatum, adres en de laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer kan ik ik met je meekijken en jouw account goed koppelen! 

@Sjeeraar: heb je al geprobeerd om de app te verwijderen en opnieuw installeren? Of; in het geval van een browser; cookies te verwijderen en daarna opnieuw proberen? Mocht dit allemaal niet lukken, vul dan ook je profielgegevens aan met bovengenoemde informatie. Dan kijk ik ook met jou mee! 

Bekijk in context

6 Reacties 6
Sjeeraar

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik probeer ook al enkele dagen om in te loggen bij myvodafone maar krijg telkens de melding oeps er is iets fout gegaan. Probeer het later nog eens. Maar helaas werkt het niet. 

Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes

Vervelend dat jullie deze foutmeldingen krijgen! 

@flairlady: dit wil zeggen dat er nog geen account gekoppeld zit. Als je je profiel aanvult met je mobiele nummer, geboortedatum, adres en de laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer kan ik ik met je meekijken en jouw account goed koppelen! 

@Sjeeraar: heb je al geprobeerd om de app te verwijderen en opnieuw installeren? Of; in het geval van een browser; cookies te verwijderen en daarna opnieuw proberen? Mocht dit allemaal niet lukken, vul dan ook je profielgegevens aan met bovengenoemde informatie. Dan kijk ik ook met jou mee! 

flairlady
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

@Sharon Vodafone Alles gedaan

Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes

Dankjewel @flairlady! Ik heb zojuist een nieuwe uitnodiging verstuurd naar jouw e-mailadres om een account aan te maken op My Vodafone. Wil je eens proberen of dit lukt? 🙂

flairlady
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Dit lukt niet,omdat ik volgens de site al een account heb

Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes

Ik heb zojuist je hele account verwijderd en weer een nieuwe uitnodiging gestuurd. Wil je nog eenmaal proberen? 🙂

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic