robben

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

nummer staat niet in mijn app

ik heb 2 abbonementen en moet bij de ene de simkaart nog activeren maar het nummer staat er niet tussen op mijn account (app) hoe kan ik zorgen dat mijn nummer er wel tussen komt te staan?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Hoi robben
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Bekijk deze pagina een s en mocht je er niet uit komen, neem dan contact op met de klantenservice van Vodafone. (0800-0094 ma-vr 08:00-20:00 / za 08:00-18:00). Of loop even langs een Vodafone winkel maar je kan ook een chat starten met de Klantenservice.

Ben je net overgestapt? Dan herkennen ze je mobiele nummer (nog) niet. Ben je net naar Vodafone overgestapt en heb je nummerbehoud aangevraagd? Dan kun je pas een My Vodafone account maken als je kunt bellen met je Vodafone simkaart. Hier kan ik verder niet zoveel voor je doen 😞

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Hoi robben
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Bekijk deze pagina een s en mocht je er niet uit komen, neem dan contact op met de klantenservice van Vodafone. (0800-0094 ma-vr 08:00-20:00 / za 08:00-18:00). Of loop even langs een Vodafone winkel maar je kan ook een chat starten met de Klantenservice.

Ben je net overgestapt? Dan herkennen ze je mobiele nummer (nog) niet. Ben je net naar Vodafone overgestapt en heb je nummerbehoud aangevraagd? Dan kun je pas een My Vodafone account maken als je kunt bellen met je Vodafone simkaart. Hier kan ik verder niet zoveel voor je doen 😞
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Heb je nog een update voor ons robben ?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic