ysmink

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ongebruikt e-mailadres verwijderen

Goedemiddag,

Ik ben klant bij Vodafone en wil voor mijn MyVodafone account/contactgegevens mijn e-mailadres aanpassen. Wanneer ik dit wil doen, geeft hij bij al mijn verschillende e-mailadressen aan dat deze al in gebruik zijn, terwijl ik altijd met 1 e-mailadres klant ben geweest. Is er een mogelijkheid dat ik alle e-mailadressen die ik op het moment niet gebruik, kan verwijderen uit het systeem o.i.d. ? Ik gebruik nu een e-mailadres van mijn bedrijf maar wil graag een persoonlijk mailadres gebruiken zonder daarvoor weer een nieuwe aan te hoeven maken.

Groetjes Yvette
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi ysmink ,
Welkom op de vernieuwde klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Ik weet natuurlijk niet hoe het komt waarom al je andere e-mail adressen al in gebruik zijn. Je kan het beste contact opnemen met de Klantenservice via My Vodafone (kan je chatten) en anders even met ze bellen. Op deze manier zal het sneller gaan en kunnen ze even voor je kijken wat er met al die andere e-mail adressen aan de hand is.

Hier op de Community kan ik je niet helpen omdat dit een klanten helpt klanten Community is en dit gaat iets verder dan alleen maar antwoord geven, hier moet ook voor in het systeem gekeken worden. Overigens kan je ook via Twitter en/of Facebook een Privé berichtje sturen, daar kunnen ze je ook helpen.

Succes en laat even weten hoe het is afgelopen.

Bekijk in context

4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi ysmink ,
Welkom op de vernieuwde klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Ik weet natuurlijk niet hoe het komt waarom al je andere e-mail adressen al in gebruik zijn. Je kan het beste contact opnemen met de Klantenservice via My Vodafone (kan je chatten) en anders even met ze bellen. Op deze manier zal het sneller gaan en kunnen ze even voor je kijken wat er met al die andere e-mail adressen aan de hand is.

Hier op de Community kan ik je niet helpen omdat dit een klanten helpt klanten Community is en dit gaat iets verder dan alleen maar antwoord geven, hier moet ook voor in het systeem gekeken worden. Overigens kan je ook via Twitter en/of Facebook een Privé berichtje sturen, daar kunnen ze je ook helpen.

Succes en laat even weten hoe het is afgelopen.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
@ysmink, is het nog gelukt via de klantenservice?
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic is gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic