MrFrankie

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Profielen in mijn Vodafone

Zowel op de website van Mijn Vodafone als in de Mijn Vodafone app heb ik niks zegende profiel namen.
Zo heb ik een vast abbonement en 2 prepaids. Echter zijn de profielnamen die zichtbaar zijn heel onduidelijk.

Voorbeeld mijn profielen hebben deze naamgeving.

Voorletter + Achternaam
Achternaam
Prepaid_06-12345678




Ik kan dit nergens hernoemen. In de app kan ik wel profielnamen opgeven maar die worden niet gebruikt in de weergave.
Iemand een idee waar dit aan te passen is ?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi Leon,

Ik vind het apart dat je deze reactie krijgt. Het is namelijk mogelijk om een prepaid op naam te zetten in plaats van op prepaid.
Heb je ze wel al geregistreerd op naam? Mocht het niet lukken, dan neem hierover nogmaals contact op, want dit is zeker mogelijk (mag ook via chat twitter of facebook).

Bekijk in context

7 Reacties 7
Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Hoi MrFrankie
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Hier op de Community kan ik je niet helpen omdat klanten elkaar helpen, waar mogelijk. Ik wil je toch adviseren om de klantenservice van Vodafone te bellen of via My Vodafone een chat aangaan. Je kan ook een Twitter en/of Facebook een privé berichtje sturen. Deze medewerkers kunnen je wel verder helpen.

Wil je nog even laten weten of het is gelukt en wat Vodafone voor je heeft gedaan. Bedankt!
Anonymous
Niet van toepassing
Je kunt de namen wijzigen via profiel en dan gebruiker uitnodigen. Hier kun je de namen en gegevens aanpassen of eventueel via de klantenservice. Daarnaast dienen de prepaidkaarten wel geregistreerd te zijn op naam MrFrankie
MrFrankie
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
@Nevets86 . Bedankt voor je reactie, maar die profiel namen kan ik wel aanpassen, Maar die worden alleen gebruikt op het moment dat je het profiel al open. Bij het selectie scherm van de profielen staan nog steeds de door Vodafone gegenereerde onduidelijke namen :


Anonymous
Niet van toepassing
In dit geval raad ik dan aan om te bellen met mijn collega's zodat zij dit kunnen wijzigen voor je MrFrankie
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Is het inmiddels gelukt met aanpassen MrFrankie ?
MrFrankie
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Beste Steven,

Helaas ik kom er niet door bij de helpdesk. Ik heb het idee dat het min of meer een fout in de software is.
Als je een profiel naam kan aanpassen, neem ik aan dat het de bedoeling was dat die ook gebruikt wordt.

Bij de helpdesk kom je niet verder dan "Tsja...dat werkt inderdaad niet."

Geen groot probleem, Meer een Nice to have..

Toch bedankt,
Leon
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi Leon,

Ik vind het apart dat je deze reactie krijgt. Het is namelijk mogelijk om een prepaid op naam te zetten in plaats van op prepaid.
Heb je ze wel al geregistreerd op naam? Mocht het niet lukken, dan neem hierover nogmaals contact op, want dit is zeker mogelijk (mag ook via chat twitter of facebook).
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic