Geertlaak

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

SSL foutmelding bij betalen in My Vodafone

Goedemorgen!! 
mij probeer al n paar dagen een rekening te betalen via my Vodafone, maar dit gaat niet omdat er een SSL fout is opgetreden. Wanneer kan ik weer met iDeal betalen?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3033Posts
  • 892Oplossingen
  • 1031Likes

Hoi @Geertlaak, een hele goedemorgen!
Welkom op de Vodafone Community.

Je wilt graag betalen, maar het wordt je wel erg lastig gemaakt! Het betalen van iDeal is natuurlijk één van de gemakkelijkste manieren. Gelukkig zijn er ook nog andere manieren om een betaling te doen. Deze vind je hier. 

De SSL foutmelding geeft aan dat er geen beveiligde verbinding gemaakt kan worden met de server. Het is een foutmelding die nog wel eens tevoorschijn wil komen in Google Chrome. Het is dus een foutmelding van je browser en niet van My Vodafone. Wil je eens controleren of het wel lukt om via een andere browser (Edge, Internet Explorer of Firefox) jouw betaling via My Vodafone te doen? Lukt dat wel, dan zit het dus echt in de browser (Google Chrome). Ik raad je aan om dan eens hier een kijkje te nemen. Hier vind je allerlei handige tips over de SSL foutmelding. 

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11838Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes

Hoi @Geertlaak 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Hmm, dat is een goede vraag. Wil je van je geld af en dan nemen ze het bij Vodafone niet aan. Beetje lullig toch  . Er zijn Vodafone medewerkers aanwezig die je kunnen helpen en die kunnen inzien of er misschien een storing is. Heb nog even geduld, ze komen vandaag langs op de Community en dan zien ze je bericht en kunnen ze met je mee kijken.

Wil je dan aub bij je profielinstellingen al je gegevens invullen, dan kunnen ze direct aan de slag en weten ze wie je bent, wel zo makkelijk. 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3033Posts
  • 892Oplossingen
  • 1031Likes

Hoi @Geertlaak, een hele goedemorgen!
Welkom op de Vodafone Community.

Je wilt graag betalen, maar het wordt je wel erg lastig gemaakt! Het betalen van iDeal is natuurlijk één van de gemakkelijkste manieren. Gelukkig zijn er ook nog andere manieren om een betaling te doen. Deze vind je hier. 

De SSL foutmelding geeft aan dat er geen beveiligde verbinding gemaakt kan worden met de server. Het is een foutmelding die nog wel eens tevoorschijn wil komen in Google Chrome. Het is dus een foutmelding van je browser en niet van My Vodafone. Wil je eens controleren of het wel lukt om via een andere browser (Edge, Internet Explorer of Firefox) jouw betaling via My Vodafone te doen? Lukt dat wel, dan zit het dus echt in de browser (Google Chrome). Ik raad je aan om dan eens hier een kijkje te nemen. Hier vind je allerlei handige tips over de SSL foutmelding. 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11838Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes

Oei, jij bent scherp deze ochtend en dan ook nog met deze warmte 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic