Benidorm

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Transport van nog niet gebruikt tegoed naar ander klantnummer

Door persoonlijke omstandigheden maak ik geen gebruik meer van : Kl. nr, *moderator edit: privégegevens verwijderd* met bijbehorend pr. paidnr, *moderator edit: privégegevens verwijderd*

Mijn vraag nu is, kan het resterende tegoed worden over geboekt naar mijn Vodafone Kl. nr, *moderator edit: privégegevens verwijderd* met bijbehorend pr. paidnr, *moderator edit: privégegevens verwijderd*?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11820Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Hoi Benidorm
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Lekker zomerse naam heb je gekozen 😉
Het is helaas niet mogelijk om het tegoed over te brengen. Wel zou je het op kunnen maken zodat je het niet hoeft weg te gooien. Waarschijnlijk niet het antwoord dat je wenst, maar ik kan het jammer genoeg niet leuker maken.

Hopende hiermee te hebben geholpen.
Ik zal nog even vragen aan een moderator om je gegevens te wissen want iedereen kan nu je nummers inzien en klantennummers en dat mag niet de bedoeling zijn. Volgende x even op letten als je een bericht plaatst, het is een open Community en voor iedereen te zien!!

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11820Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Hoi Benidorm
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Lekker zomerse naam heb je gekozen 😉
Het is helaas niet mogelijk om het tegoed over te brengen. Wel zou je het op kunnen maken zodat je het niet hoeft weg te gooien. Waarschijnlijk niet het antwoord dat je wenst, maar ik kan het jammer genoeg niet leuker maken.

Hopende hiermee te hebben geholpen.
Ik zal nog even vragen aan een moderator om je gegevens te wissen want iedereen kan nu je nummers inzien en klantennummers en dat mag niet de bedoeling zijn. Volgende x even op letten als je een bericht plaatst, het is een open Community en voor iedereen te zien!!
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Is hiermee je vraag beantwoord Benidorm?
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic