Debby84

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Verlengen abonnement

Ik wordt gebeld door het nummer 0362052322 doet Vodafone dat?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hoi @Debby84 
Welkom op de Vodafone Community. 

Yes, dit zijn wij geweest! Dit is één van de nummers die gebruikt wordt om te bellen voor een nieuwe aansluiting, een verlenging, service en of het huidige abonnement nog naar wens is. Als ik je ergens bij kan helpen, laat het vooral weten! 

@SamsungExpert Bedankt voor jouw seintje! 
 

 

Bekijk in context

7 Reacties 7
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes

Goedemorgen @Debby84 ,

 

Goed dat je hierover contact opneemt. Vodafone belt o.a. naar haar klanten als een verlenging mogelijk is. Ik denk dat @Cecilia Vodafone dit nummer kan checken of het daadwerkelijk van Vodafone is. 

 

Na wat googelen kwam ik namelijk diverse reacties tegen.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hoi @Debby84 
Welkom op de Vodafone Community. 

Yes, dit zijn wij geweest! Dit is één van de nummers die gebruikt wordt om te bellen voor een nieuwe aansluiting, een verlenging, service en of het huidige abonnement nog naar wens is. Als ik je ergens bij kan helpen, laat het vooral weten! 

@SamsungExpert Bedankt voor jouw seintje! 
 

 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Goh, die belde mij gisteren ook. Ze vroegen of ik 10 minuten tijd had, waarop ik zei deze niet te hebben, 5 minuten dan, nee dat komt ook niet uit. Maar meneer had een mooie aanbieding als ik ook Ziggo heb en dan krijg ik extra korting. Uh meneer, nu snoept u toch van mijn tijd, waar ik geen tijd voor had, en als u goed lees dan ziet u dat wij ook al Ziggo hebben. Dus kom niet met een combi korting aanzetten  - die ken ik maar al te goed!

En dan boos ophangen omdat die geen nieuw abonnement kon verkopen. Ja sorry, normaal zou ik zoiets nooit schrijven maar ik vond het zo onkundig van deze meneer en ik ben een tevreden klant, en ik had geen tijd, dan moet je niet doorgaan. Mijn cijfer heeft die gekregen via de enquete. 

WitteNie

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Dit nummer heeft mij vandaag ook 3x gebeld... en gisteren... en eergisteren... en eer-eergisteren.... en de dag daarvoor.... en de dag dáárvoor.... en.... je raadt het al... de dag daarvoor ook.... eigenlijk iedere dag van augustus.... 

Heb ik mijn punt duidelijk gemaakt ?

/sarcasm off

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
WitteNie wrote:

Dit nummer heeft mij vandaag ook 3x gebeld... en gisteren... en eergisteren... en eer-eergisteren.... en de dag daarvoor.... en de dag dáárvoor.... en.... je raadt het al... de dag daarvoor ook.... eigenlijk iedere dag van augustus.... 

Heb ik mijn punt duidelijk gemaakt ?

/sarcasm off

Dan blokkeer je het nummer in je telefoon en je hebt er geen last meer van ?? - daarnaast kan je ook in je My Vodafone aangeven dat je niet gebeld wil worden door Vodafone voor verkoop doeleinde of niet/wel via sms, mail of post ?

WitteNie

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

@Energieboy  Hier heb ik wat aan, top antwoord !! Het nummer had ik al geblokkeerd maar verschijnt nog wel in je log…. zeer irritant.

In de MyVodafone app kun je je contact voorkeuren blijkbaar niet wijzigen, hiervoor dien je in te loggen op de MyVodafone website (onder privacy instellingen).

 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Oke, ik wist niet dat het alleen via de website kon op je browser. 
https://www.vodafone.nl/my/service/gegevens-en-privacy/privacy-instellingen

Heb het er nu ook bij gehaald, zat daarnet nog achter mijn telefoon en daarom niet de url. Maar nu kon ik hem wel vinden. In ieder geval kan je daar lekker je privacy aanpassen naar eigen inzicht en zorgen dat niemand je meer lastig valt   (tenminste, Vodafone).

Ja, dat is zeker vervelend dat deze in je logbestand blijft komen. Maar als je het in My Vodafone aanpast dan bellen ze je niet meer  . Succes in ieder geval. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic