Bart40

Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

VODAFONE BRENGT CONTENT DIENSTEN IN REKENING (PAS OP!!)

Goedemorgen,
Ik heb een nare ervaring met ''content diensten '' die in rekening worden gebracht door Vodafone.
Content diensten van derden partijen waar ik geen weet van heb, geen gebruik van maak en waar ik geen toestemming voor heb gegeven. Je verwacht dit niet van Vodafone, één van werelds grootste aanbieders van mobiele telefonie.
Het valt niet echt op, maar ondertussen werd er zo'n beetje elke termijn een extra bedrag van gemiddeld 10 a 25 euro door Vodafone in rekening gebracht.
Op een gegeven moment ontdekte ik het en ben ik contact gaan opnemen Vodafone. Bellen, bellen en nog eens bellen, een klachtbrief sturen naar het hoofdkantoor. Één muur van onbegrip, dingen beloven en niet nakomen, weigeren informatie te verstrekken etc. etc. Ongelofelijk wat een cowboys. Ik kan niet wachten om over te gaan KPN.
Ben ik de enige met deze nare Vodafone ervaring? Zijn er meer mensen die niet tevreden zijn over de service van Vodafone?
Groet, Bart
3 Reacties 3
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Hoi @Bart40,

Ik zie dat je zojuist nog een topic hebt geopend over dit onderwerp met dezelfde tekst. Het is niet toegestaan om dubbele topics te openen. Lees meer hierover in onze huisregels: https://forum.vodafone.nl/tips-tricks-67/de-huisregels-van-het-forum-242069. Ik zal dit topic nu dan ook sluiten. We kunnen het gesprek voortzetten in het eerste topic dat je hebt geopend.
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Bart40
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Dat klinkt natuurlijk heel erg vervelend en begrijp dat je daar helemaal niet blij mee bent. Heb je al eens gekeken op www.payinfo.nl en daar je abonnementen op laten zeggen? Op die pagina kan je namelijk alle betaaldiensten laten blokkeren en zo kunnen ze geen geld meer van je rekening afhalen. Daar zijn eigenlijk al zoveel topics over geopend en heel veel mensen zijn daar uiteraard niet blij mee.

Mocht je er nog vragen over hebben dan kan je het beste de klantenservice van Vodafone bellen of via de My Vodafone app (website) een chat starten met de klantenservice om te vragen wat je er mee kan doen. Lees meer info over ongewenste sms'jes: https://www.vodafone.nl/support/abonnement-en-rekening/telefonische-overlast-melden-of-betaalde-dien...

Laat nog even weten hoe het is afgelopen.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Omdat er dubbele topic gepost is, dit topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic