TheRaptor

Gedreven Meedenker
  • 21Posts
  • 0Oplossingen
  • 10Likes

Vodafone facturen

Ik ben nu 2 maanden klant van Vodafone. Wat mij opvalt aan de facturen is dat er alleen het bedrag staat wat je moet betalen. Ik zou het juist fijn vinden als het stukje abonnementskosten wat je in myvodafone ziet terug ziet op de factuur. Als je nu je factuur opent weet je niet waar je abonnementskosten op gebaseerd zijn. Deze informatie hoeft geen A4 lang te bevatten maar houd het kort. Bijvoorbeeld:

Periode 01.07 - 31.07
RED SO abonnement 40 euro
10 euro korting zolang je abonnement loopt -10 euro
5 euro Ziggo korting -5 euro
Mulitdatasim 5 euro
Kosten buiten de bundel 0 euro
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Te betalen 30 euro

Dit is kort en krachtig en met deze informatie weet je waarop je kosten gebaseerd zijn. Mocht je naar aanleiding hiervan meer informatie nodig hebben dan kun je de gespecificeerde rekening openen die je op de website kan downloaden.

Ik hoop dat jullie hier iets mee doen.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi TheRaptor

Dankjewel voor je feedback! Ik ga het gelijk voor je intern door spelen. Mocht het aangepast worden, dan zie je dit terug in My Vodafone.
Op dit moment kun je alleen de factuur specificeren via my Vodafone.

Bekijk in context

2 Reacties 2
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi TheRaptor

Dankjewel voor je feedback! Ik ga het gelijk voor je intern door spelen. Mocht het aangepast worden, dan zie je dit terug in My Vodafone.
Op dit moment kun je alleen de factuur specificeren via my Vodafone.
TheRaptor
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 21Posts
  • 0Oplossingen
  • 10Likes
Top.Dank je wel Steven.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic