meliasar

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Waarom nog geen antwoord op vraag over rekening na 10 dagen?

Ik heb zowel via de chat als de telefoon een vraag gesteld over mijn te hoge rekening
Er is mij verteld dat een case met uiterlijk 10 dagen opgelost moet zijn, er is gezegd dat er zsm contact opgenomen zou worden... tot op heden niets gehoord mijnheer of mevrouw Vodafone.

Een antwoord, het is wat complexer, we zijn er mee bezig dit is uw contact persoon, zou op zijn plaats zijn.

Het is verschil tussen 27 euro en 180 is net iets te groot om alleen met een ingetraind empatisch "" oh dat is vervelend/ oh dat is veel geld"" door je telefonisten af te laten doen.

Graag hoor ik wat van jullie op zeer korte termijn, al is het maar wie er nu eigenlijk wel over mijn case gaat,

Vr gr Marieke
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hi meliasar Energieboy

Een hoge factuur is nooit fijn en zeker niet als deze onterecht is. Mijn collega's aan de telefoon tonen empathie omdat ze het vervelend vinden voor je.
Heb je inmiddels al contact gehad met mijn collega's? Mocht dit niet het geval zijn, dan hoor ik het graag.

Bekijk in context

5 Reacties 5
Energieboy
Expert
Expert
  • 11836Posts
  • 3479Oplossingen
  • 3099Likes
Hoi meliasar
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Hmm, normaal zou ik zeggen dat ik het ook erg vervelend vind en wat een hoop geld zo opeens. Maar ja, ik merk uit je bericht dat je dit eigenlijk niet wenst te horen, zeker niet als het getraind is. Ik kan je zeggen dat ik ook een klant ben en ik het niet zeg omdat ik ervoor getraind ben maar meer omdat ik het echt vervelend vind. Dus ik hoop dat het dan wel goed is 😉

Dit is een klanten helpt klanten Community en kunnen alleen klanten elkaar helpen. Wij kunnen dus ook niet in het systeem kijken om je verder te helpen. Daarvoor moet je toch echt bij de klantenservice van Vodafone, door te bellen of door een chat te starten.

Het vervelende is dat er al een case aan is gemaakt en er iemand bezig is om te kijken wat er aan de hand is. Begrijp dat het al een lange tijd duurt en dat is natuurlijk niet netjes. Ze hadden dan wel even mogen bellen en/of een berichtje mogen sturen dat het wat langer duurt omdat het misschien ingewikkeld is. Hoe dan ook, via de community is het een beetje moeilijk. Je hebt al een contract persoon, die moet daar iets mee gaan doen. Op de community zijn er wel moderatoren van Vodafone, misschien dat die je nog ergens mee kunnen helpen als die je bericht zien. Anders is het denk ik toch wachten, hoe lastig het ook is.

Kan alleen maar zeggen, succes en ik hoop dat je snel je antwoord krijgt.
Eventueel zou je nog een privé berichtje kunnen sturen via Facebook of Twitter. Misschien zitten daar nog mensen die je verder kunnen helpen en/of kunnen zien hoever je case nu is.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hi meliasar Energieboy

Een hoge factuur is nooit fijn en zeker niet als deze onterecht is. Mijn collega's aan de telefoon tonen empathie omdat ze het vervelend vinden voor je.
Heb je inmiddels al contact gehad met mijn collega's? Mocht dit niet het geval zijn, dan hoor ik het graag.
meliasar
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Steven .... helaas nog niets gehoord. Ik snap het tonen van empathie goed. Zeker in een vraag of klachtsituatie. Daar ik zelf een trits communicatie trainingen heb gedaan, weet ik hoe t werkt. Tenslotte moeten er achteraf ook beoordelingen door klanten ingevuld worden. Helaas is dat de tijd waar we in leven.

Maar ik dwaal af, als je me een antwoord zou kunnen geven op mijn verzoek over info over de mogelijk te hoge rekening, of de contact gegevens van iemand die aangeeft dat ze meer kunnen dan "ik weet niet wie er over gaat, die afdeling is niet rechtstreeks te benaderen, u moet nog even wachten", dan hoor ik graag wat van je.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Ik kan voor je controleren of ik iets kan inzien meliasar
Maar dat betekent niet dat ik al een antwoord heb. Ik heb je een privé bericht gestuurd.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
meliasar Ik heb je een privebericht gestuurd over het onderzoek. Ik zal het topic hier sluiten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic