SsOo

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Waarom voegen Vodafone en Ziggo accounts niet?

Hallo,

Ik heb een Vodafone account voor m'n mobiel, los via de app aangemaakt. Daarnaast ook één voor Ziggo.
Nu willen jullie perse dat het dezelfde email adressen zijn, maar laten me dit niet veranderen.
Als ik één van de twee probeer te wijzigen, zodat ze hetzelfde adres voor inloggen hebben, krijg ik de melding dat het email adres al in gebruik is.
Dus heb ik voor beide, bij zowel V als Z, een poging gedaan om die gegevens dan te krijgen, maar iedere email blijft uit.

Waarom kan ik m'n adres bij geen van beide wijzigen, als ik tijdens het toevoegen zo perse het zelfde adres moet gebruiken?
Hoor het graag als ik het gewoon dom verkeerd doe.

Alvast bedankt.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi SsOo

Welkom op de Community !
In de bijlage kun je zien hoe je de accounts samenvoegt. Het beste kun je dit via een PC of Laptop doen.

Bekijk in context

8 Reacties 8
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi SsOo

Welkom op de Community !
In de bijlage kun je zien hoe je de accounts samenvoegt. Het beste kun je dit via een PC of Laptop doen.
SsOo
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Steven wrote:
Hoi SsOo

Welkom op de Community !
In de bijlage kun je zien hoe je de accounts samenvoegt. Het beste kun je dit via een PC of Laptop doen.


Dag Steven,

De link wil niet werken voor me, krijg de melding over virus scannen, maar hij doet vervolgens niets (ook niet na 10 minuten wachten en opnieuw proberen).
Ik heb alle instructies gevolgd zoals ze omschreven zijn, maar krijg dus nog altijd de melding dat één van de twee email adressen al in gebruik is, waardoor ik ze niet beide hetzelfde adres kan geven.

Probleem blijft dus bestaan.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
In dit geval raad ik aan om contact op te nemen met mijn collega's zodat zij dit voor je kunnen koppelen. Dit kan via de chat, Facebook, Twitter of door te bellen met 1201. Laat je weten of het gelukt is?
SsOo
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Steven wrote:
In dit geval raad ik aan om contact op te nemen met mijn collega's zodat zij dit voor je kunnen koppelen. Dit kan via de chat, Facebook, Twitter of door te bellen met 1201. Laat je weten of het gelukt is?


Heb het via de chat geprobeerd, maar ik geef op.
Blijkbaar is het probleem niet groot genoeg er mee bezig te gaan, maar standaard antwoorden op te geven waar ik niets aan heb.
Ik houd ze wel apart...

Dank voor je tijd Steven!
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hmmz, dat is niet de bedoeling! Mijn excuses hiervoor. Kun je anders een bericht sturen via Facebook of Twitter, zodat dit alsnog correct gekoppeld wordt?
SsOo
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Steven wrote:
Hmmz, dat is niet de bedoeling! Mijn excuses hiervoor. Kun je anders een bericht sturen via Facebook of Twitter, zodat dit alsnog correct gekoppeld wordt?


Nee joh, ben er een beetje klaar mee.
Zo vaak log ik toch weer niet in; dan maar 2 losse accounts. Dank voor de input!

Kan dit topic effect hebben op m'n accounts? Krijg in ineens voor beide een bericht of ik m'n wachtwoord wil wijzigen, terwijl niemand hier daar om gevraagd heeft...
Energieboy
Expert
Expert
  • 11785Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3094Likes
Advies: voeg ze niet samen!
Dit vergt een aantal problemen die Vodafone en Ziggo nog niet goed hebben opgelost. Gewoon twee accounts behouden en als je het niet fijn vind met je wachtwoord. Geef dan beide dezelfde inlog met wachtwoord ?
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic