Sticky Beantwoord

Bellen over WiFi en 4G [VoLTE - VoWiFi]

Toon eerste bericht

363 reacties

bedankt voor je informatie Energie B nog even en dan zal ik een wat beter toestel nemen me vrouwtje heb een goeie en ik dacht goedkoper af te zijn nou een hoop ongemak ! Heb ik er voor gekregen goedkoop is duurkoop dan maar een tientje meer toch maar wel gelijk geen gedoe met trage WiFi enzo.
Vriendelijke groetjes Nandö
Badge +1
Kan de Samsung J5 2017 wifi bellen, ik heb een prepaid van Vodafone?.
Met prepaid is dit helaas niet mogelijk @Robbie87
LG lijkt ook niet erg ondersteunt te worden door Vodafone. Mijn LG G6 is compatibel met VoWiFi, maar wordt niet ondersteunt. Dit gaat ook op voor de G7. Aangezien ik geen vodafone dekking heb thuis, maar wel vast zit aan het vodafone netwerk zou dit toch wel erg fijn zijn! Enige kans dat LG ook opgenomen wordt op de lijst?
Op dit moment, is er helaas (nog) niks bekend of de G6 en G7 ondersteund gaan worden @Robin123

Correctie, inmiddels is deze toegevoegd.
Reputatie 7
[Update 7-2-2019] Bellen over 4G en WiFi met de Sony Xperia XZ2, XZ2 Compact en XZ3
Gebruikers met een Sony Xperia XZ2, XZ2 Compact en XZ3 kunnen nu na het bijwerken van de laatste software gebruik maken van bellen via 4G en WiFi. De pdf-bijlage in het eerste bericht van dit topic is daarop bijgewerkt.
Reputatie 7
[Update 12-2-2019] Bellen over 4G en WiFi met de Motorola G7, G7 Power en de G7 Play en bellen over 4G met de Motorola G7 Plus
Gebruikers met een Motorola G7, G7 Power en G7 Play kunnen nu na het bijwerken van de laatste software gebruik maken van bellen via 4G en WiFi. Gebruikers met een Motorola G7 Plus kunnen na het bijwerken van de laatste software gebruik maken van bellen via 4G. De pdf-bijlage in het eerste bericht van dit topic is daarop bijgewerkt.
Wordt de Sony Xperia XZ1 Compact ook nog toegevoegd?
Reputatie 7
@a3aan79 dat is op dit moment helaas nog niet bekend.
Reputatie 7
[Update 15-2-2019] Bellen over 4G met de Wiko View2
Gebruikers met een Wiko View2 kunnen na het bijwerken van de laatste software gebruik maken van bellen via 4G. De pdf-bijlage in het eerste bericht van dit topic is daarop bijgewerkt.
Komt er voor de One Plus 3T ook wifi bellen beschikbaar?

Alvast bedankt,
Hier is nog niks over bekend @Reneoke
Steven schreef:

Op dit moment, is er helaas (nog) niks bekend of de G6 en G7 ondersteund gaan worden @Robin123

Correctie, inmiddels is deze toegevoegd.

Ik had even goede hoop, maar de Motorola G6 is toegevoegd. Niet de LG G6 helaas. Al meer bekend of LG toegevoegd gaat worden?

Reageer