Janneke24

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Bereik in tunnel bij Rotterdam Blaak

Kan er een zender bijgeplaatst worden in de tunnel tussen Rotterdam Zuid en Centraal? Op station Blaak is een klein beetje bereik maar in de rest van de tunnel niet.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi Janneke24

Omdat je klant van Hollandsnieuwe bent, mag dit aangekaart worden bij Hollandsnieuwe.
Zij hebben hun eigen klantenservice hiervoor.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi Janneke24

Ik kan me goed voorstellen dat je ook in de tunnel bereikbaar wilt zijn. We blijven continu investeren in het verbeteren van ons netwerk. Helaas zullen er altijd plekken blijven waar de dekking niet optimaal is, zoals ook in deze tunnel.

Ik raad je aan om de volgende stappen via deze link te volgen: http://voda.fo/ne/cwic3. Aan het einde van de stappen zit de optie om een case aan te maken voor onze technische afdeling. Zij gaan dan aan de hand van de voorbeelden die jij geeft een onderzoek starten naar het probleem op deze locatie
Janneke24
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo Steven,
Helaas kan ik daar geen gebruik van maken als Hollands nieuwe klant. Is er een mogelijkheid om dit issue via dit kanaal aan de technische afdeling door te geven?
Met vriendelijke groet,
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi Janneke24

Omdat je klant van Hollandsnieuwe bent, mag dit aangekaart worden bij Hollandsnieuwe.
Zij hebben hun eigen klantenservice hiervoor.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic