Multimul

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

gebied rondom station amsterdam zuid slecht bereik

Beste Vodafone,

 

sinds enkele weken is er zeer slecht bereik qua internet rondom station Amsterdam Zuid waar ik al jaren uitstap om naar mn werk te gaan. Zodra ik in dat gebied ben, heb ik niet of nauwelijks internet en kan ik bijvoorbeeld de vertragingen openbaar vervoer (zoals GVB)  checken.  Ik heb alle checks gedaan en ook al eerder aangegeven.

 

zodra ik bijvoorbeeld met de trein rond Amsterdam RAI ben, is er geen probleem meer.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11820Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Hoi @Multimul 
Erg vervelend natuurlijk als je geen bereik hebt.
Het beste is om naar deze pagina te gaan en daar een controle uit te voeren om te zien of er werkzaamheden zijn en/of storingen. Is er niets dan kan je zelf een melding/storing eenmelden: Doe de Vodafone Network check en ze helpen je verder.

Via de community kan Vodafone je niet helpen, dit is een klanten helpen klanten community en ook de medewerkers kunnen hier niet zoveel mee. Je moet dit echt even melden via hun eigen site en dan komt het op de juiste afdeling en die kan er voor je naar kijken en het aan je terug koppelen.

Succes in ieder geval!

Bekijk in context

6 Reacties 6
Energieboy
Expert
Expert
  • 11820Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Hoi @Multimul 
Erg vervelend natuurlijk als je geen bereik hebt.
Het beste is om naar deze pagina te gaan en daar een controle uit te voeren om te zien of er werkzaamheden zijn en/of storingen. Is er niets dan kan je zelf een melding/storing eenmelden: Doe de Vodafone Network check en ze helpen je verder.

Via de community kan Vodafone je niet helpen, dit is een klanten helpen klanten community en ook de medewerkers kunnen hier niet zoveel mee. Je moet dit echt even melden via hun eigen site en dan komt het op de juiste afdeling en die kan er voor je naar kijken en het aan je terug koppelen.

Succes in ieder geval!

Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes

Heb je de Network Check ingevuld @Multimul ?

Multimul
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

dat heb ik zeker..

Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes

Dan laten we het topic even open staan totdat je reactie hebt! 🙂 

Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes

Al nieuws @Multimul ?

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Mocht er geen update komen, dan zal het topic binnenkort gesloten worden @Multimul .

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic