BowlingStrike

Ontdekker
  • 6Posts
  • 2Oplossingen
  • 1Likes

Geen service

Nieuwe naam verwijderd door wantrouwen. Naarstig op zoek naar oplossing. Gebeurt door medische omstandigheden na herseninfarct. Helaas veel onbekendheid (77 Jr.) met digitale leven, onzekerheid, toh niemand met oplossing. 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @BowlingStrike 

Je ziet voortaan VFNL #stayconnected staan in beeld. Dit is geen naam maar de naam van ons netwerk tijdens de Corona virus. Juist nu is het zeer belangrijk om verbonden te blijven met vrienden en familie ondanks dat we niet langs kunnen gaan bij hen. Hiermee willen wij dan ook iedereen een hart onder de riem steken in deze moeilijke periode.

Ik heb begrepen dat inmiddels het issue is opgelost. Klopt dit? Ik hoor graag van je! 


 

Bekijk in context

5 Reacties 5
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hallo @BowlingStrike 
En wat is nu de vraag? 
Als u hiermee wilt aangeven dat u geen service meer heeft, of wel, geen Vodafone, dan is mijn advies om bij de Instellingen van uw toestel te kijken en dan onder Mobiel Netwerk en daar dan te kiezen bij Netwerk voor Vodafone (dit is nu: VFL #StayConnected). Wil dit niet lukken, zet dat het toestel een keer uit en daarna weer aan, dan zal die het vanzelf weer opzoeken.

Is dit de vraag niet, wat is het dan wel?

BowlingStrike
topicstarter
Ontdekker
  • 6Posts
  • 2Oplossingen
  • 1Likes

Opnieuw opstarten werkt niet: VFNL is voor mij een onbekende app, onvindbaar. Dus mijn probleem is hoe te activeren. Honor 8, kan wel bellen, niet SMS en. 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Maar het is geen app, het is gewoon je provider. Dus je krijgt geen app of iets dergelijks. Daarom begrijp ik het niet helemaal. Misschien dat @Sharon je kan helpen. Ze werkt bij Vodafone en kan misschien met je mee kijken. 

Anders zou je contact op kunnen nemen met de klantenservice van Vodafone. Die kan je bellen of een chat sturen en vragen of ze je nummer een reset willen geven. 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @BowlingStrike 

Je ziet voortaan VFNL #stayconnected staan in beeld. Dit is geen naam maar de naam van ons netwerk tijdens de Corona virus. Juist nu is het zeer belangrijk om verbonden te blijven met vrienden en familie ondanks dat we niet langs kunnen gaan bij hen. Hiermee willen wij dan ook iedereen een hart onder de riem steken in deze moeilijke periode.

Ik heb begrepen dat inmiddels het issue is opgelost. Klopt dit? Ik hoor graag van je! 


 

Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes

Via privébericht heeft @BowlingStrike aan mij bevestigd dat het probleem opgelost is. Ik zal het topic dan ook sluiten. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic