ciraniemtje

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Wifi verbining werkt niet, hoe kan dit?

ok heb sinds 2 maanden een nieuwe telefoon gekocht bij Vodafone s9 en heb thuis geen internet verbinding of weinig en met de oude telefoon s7 wel heb ook al Samsung Nederland gespot maar wordt van kasje naar de muur gestuurt ben constant op mb aan het internet te wat mijn geld kost kunnen jullie aub helpen
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11838Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes
En met een derde telefoon, heb je daar last van?
Als je het gevoel hebt dat het echt alleen aan je S9 ligt dan kan je deze nog testen op een andere Wifi aansluiting, van de buren of vrienden/familie. Wil het dan nog niet lukken dan zou ik even langs een Vodafone Winkel gaan om te kijken of die iets kunnen doen. Geen Vodafone winkel in de buurt, bel dan de klantenservice van Vodafone, die kunnen aangeven wat je dan moet doen. Liever contact via My Vodafone? Dan kan je online met de klantenservice chatten in de app en/of via je browser (via deze weg heb je sneller contact en antwoord).

Succes in ieder geval en laat nog even weten hoe het is afgelopen. Bedankt

Bekijk in context

10 Reacties 10
Energieboy
Expert
Expert
  • 11838Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes
Hoi ciraniemtje
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Wat bedoel je met geen internet? Bedoel je dat je slecht WiFi hebt?
Zit je via 2,4Ghz of via 5Ghz en bij wie heb je internet?

Kan je me helpen met deze info, dan kan ik wat verder kijken voor je.
Wil niet zeggen dat ik het kan verhelpen maar doe mijn best om te zien wat het kan zijn.
ciraniemtje
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
inderdaad slechte Wi-Fi verbinding kon heeft geen storing alleen slecht op s9 goed op s7 ligt echt aan s9 toestel
ciraniemtje
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
kpn is goed
Energieboy
Expert
Expert
  • 11838Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes
Ik zeg ook niet dat KPN slecht is ?
Heb je al eens geprobeerd om te kijken hoe het is op verschillende GHz.
Heb je deze info al bekeken: https://handleidingen.vodafone.nl/samsung/galaxy-s9-android-8-0/troubleshooting/de-telefoon-aanpasse...

En bekijk ook eens deze info: https://www.kpn.com/service/mobiel/instellen/hulp-bij-instellen.htm#!/device/samsung/galaxy-s9-sm-g9...
ciraniemtje
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
heb ik ook gedaan en nog geen verbinding telefoon gereset ook niks
Energieboy
Expert
Expert
  • 11838Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes
En met een derde telefoon, heb je daar last van?
Als je het gevoel hebt dat het echt alleen aan je S9 ligt dan kan je deze nog testen op een andere Wifi aansluiting, van de buren of vrienden/familie. Wil het dan nog niet lukken dan zou ik even langs een Vodafone Winkel gaan om te kijken of die iets kunnen doen. Geen Vodafone winkel in de buurt, bel dan de klantenservice van Vodafone, die kunnen aangeven wat je dan moet doen. Liever contact via My Vodafone? Dan kan je online met de klantenservice chatten in de app en/of via je browser (via deze weg heb je sneller contact en antwoord).

Succes in ieder geval en laat nog even weten hoe het is afgelopen. Bedankt
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Heb je het nog getest zoals Energieboy aangaf? Is het opgelost of speelt het nog ciraniemtje?
ciraniemtje
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
ja het is gelukt
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Top gelukkig!
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic