Maaik

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Internet snel op

ik kreeg vandaag een sms dat mijn internetbundel voor 80% op was, maar ik nog 1,5 gb dubbele data heb.

een half uur later krijg ik een smsje dat ook die 1,5 gb op is en ik dus geen internet tegoed meer over heb.

hoe kan dit?

normaal kan ik makkelijk een hele maand met mijn internet. Nu is het 7 nov en is alles op.
ik ben vandaag vanaf half 6 vanmorgen tot 17:00 op het werk geweest waar ok de gehele dag wifi heb en dus geen internet verbruik??

heel raar.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Ik raad je aan om eens in het toestel te controleren waaraan het verbruikt wordt. HIer vind je vaak al de oorzaak. Voor alle tips and tricks raad ik je aan om eens het volgende topic door te lezen: http://voda.fo/ne/gp3k3

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Maaik
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Heb je je 4G data al eens uit gezet?
Heb je de laatste tijd iets gedownload van een soort app?
Dit is natuurlijk wel heel vreemd en ik kan niet voor je kijken wat er aan de hand is.

Het beste kan je contact opnemen met de klantenservice van Vodafone of een chat starten, als je dat liever wilt. Deze mensen kunnen in het systeem kijken en misschien aangeven wat er aan de hand is. Er zijn wel privacy wetten en ik weet niet zeker of ze dat ook zomaar mogen melden, dat zal je dus echt even moeten vragen.

Maar voor nu zou ik zo ie zo je toestel op vliegtuig modes zetten of zo, dan heb je in ieder geval geen data verlies meer!
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Ik raad je aan om eens in het toestel te controleren waaraan het verbruikt wordt. HIer vind je vaak al de oorzaak. Voor alle tips and tricks raad ik je aan om eens het volgende topic door te lezen: http://voda.fo/ne/gp3k3
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Topic gesloten, geen reactie
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic