jbuitenhuis

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

IP adressen Vodafone mobiele telefoons op een blacklist.

Waarom staan de IP adressen van de mobiele telefoons van de provider Vodafone op een blacklist.
KPN en Tele2 bijvoorbeeld niet.
Betreft (o.a.) de blacklist black.rbl.ctipd.astaro.local
Heeft (alleen) de Vodafone mobile een "bad reputation"?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Hoi jbuitenhuis
Welkom op de vernieuwde klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Wat vervelend om te lezen en ik neem aan dat je daar nu ook last van hebt. Zelf ben ik nog maar net klant bij Vodafone dus echt veel van IP adressen bij Vodafone weet ik niet. Maar volgens mij heb ik wel ergens gelezen dat Vodafone wisselende IP adressen heeft, wat volgens mij weer moet betekenen dat je er zelf niet zoveel last van hebt, dacht ik?!

Maar goed, het beste advies wat ik je kan geven is om de klantenservice van Vodafone te bellen en te vragen hoe het in elkaar zit (bel 1201 optie 3 en dan 4). Je kan ook via My Vodafone online met de klantenservice chatten in de app en/of via je browser (via deze weg heb je sneller contact en antwoord). Uiteraard is het ook mogelijk om via Twitter en/of Facebook een privé chat aan te gaan.

Via deze weg haal je denk ik sneller je informatie dan via hier. En mocht je antwoord hebben, misschien wil je het dan met ons delen? Of er moeten nog klanten zijn op de Community die het wel weten, deze info is natuurlijk ook van harte welkom.

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Hoi jbuitenhuis
Welkom op de vernieuwde klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Wat vervelend om te lezen en ik neem aan dat je daar nu ook last van hebt. Zelf ben ik nog maar net klant bij Vodafone dus echt veel van IP adressen bij Vodafone weet ik niet. Maar volgens mij heb ik wel ergens gelezen dat Vodafone wisselende IP adressen heeft, wat volgens mij weer moet betekenen dat je er zelf niet zoveel last van hebt, dacht ik?!

Maar goed, het beste advies wat ik je kan geven is om de klantenservice van Vodafone te bellen en te vragen hoe het in elkaar zit (bel 1201 optie 3 en dan 4). Je kan ook via My Vodafone online met de klantenservice chatten in de app en/of via je browser (via deze weg heb je sneller contact en antwoord). Uiteraard is het ook mogelijk om via Twitter en/of Facebook een privé chat aan te gaan.

Via deze weg haal je denk ik sneller je informatie dan via hier. En mocht je antwoord hebben, misschien wil je het dan met ons delen? Of er moeten nog klanten zijn op de Community die het wel weten, deze info is natuurlijk ook van harte welkom.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Heb je inmiddels al antwoord gekregen op je vraag via de klantenservice jbuitenhuis ?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic