Wiescrolla1

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

iPhone 5s blijft zoeken

Hallo,
ik heb een iPhone 5s, sinds kort staat er links boven alleen nog Maar zoeken..
ik heb mijn telefoon uit gezet en weer aan maar veranderden niks
ook heb ik mijn simkaart eruit gedaan en weer erin dit werkte ook niet. Al mijn netwerkinstellingen verwijderen maar veranderde ook niks. Normaal staat onder je persoonlijke hotspot je aanbieder.. dat is weg. Weten jullie waar ik dat nu kan vinden? Dan kan ik misschien nog 1 dingen proberen zodat ik weer netwerk heb..

groetjes Wies
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Wiescrolla1 ,
Welkom op de vernieuwde klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Heb je ook al eens gekeken onder Instellingen, Mobiel Netwerk, Opties mobiele data, Mobieledatanetwerk. Staan daar alle gegevens ingevuld? Mocht dit niet het geval zijn dan zou je onderaan op Stel Opnieuw In kunnen klikken. Deze pagina kan je er bij helpen, mocht je er niet uit komen (staan ook de instellingen op).

Wil dit nu niet lukken dan adviseer ik je je Sim-kaart even met een schone theedoek af te vegen en als het dan nog niet lukt om dan langs een Vodafone winkel te gaan. Is er geen Vodafone winkel in de buurt dan kan je het beste contact opnemen met de klantenservice van Vodafone en aangeven dat je telefoon op zoeken blijft staan. Ze kunnen je dan eventueel een Sim-kaart toezenden.

Mocht je niet willen bellen dan kan je ook nog via My Vodafone online met de klantenservice chatten via je browser (via deze weg heb je sneller contact en antwoord). Het is maar wat je zelf prettig vind. Probeer het en laat weten of je er uit bent gekomen of niet. Succes in ieder geval.

Bekijk in context

5 Reacties 5
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Wiescrolla1 ,
Welkom op de vernieuwde klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Heb je ook al eens gekeken onder Instellingen, Mobiel Netwerk, Opties mobiele data, Mobieledatanetwerk. Staan daar alle gegevens ingevuld? Mocht dit niet het geval zijn dan zou je onderaan op Stel Opnieuw In kunnen klikken. Deze pagina kan je er bij helpen, mocht je er niet uit komen (staan ook de instellingen op).

Wil dit nu niet lukken dan adviseer ik je je Sim-kaart even met een schone theedoek af te vegen en als het dan nog niet lukt om dan langs een Vodafone winkel te gaan. Is er geen Vodafone winkel in de buurt dan kan je het beste contact opnemen met de klantenservice van Vodafone en aangeven dat je telefoon op zoeken blijft staan. Ze kunnen je dan eventueel een Sim-kaart toezenden.

Mocht je niet willen bellen dan kan je ook nog via My Vodafone online met de klantenservice chatten via je browser (via deze weg heb je sneller contact en antwoord). Het is maar wat je zelf prettig vind. Probeer het en laat weten of je er uit bent gekomen of niet. Succes in ieder geval.
Wiescrolla1
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
dankjewel voor de super snelle reactie.
als ik naar mobiele data ga en op stel opnieuw in klik gebeurt er helemaal niks. Ik weet niet of dit hoort?

Weet jij toevallig ook waarom bij mij het kopje 'aanbieder' weg is??
Ik denk dat ik toch maar langs de winkel moet gaan want mijn sim-kaart schoonmaken werkt ook niet....
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi,
Geen idee waarom je daar niets kan vinden.
Doet je Sim-kaart het in een ander toestel wel? Als die het daar wel goed doet dan kan je je toestel ook helemaal leeg halen en proberen opnieuw te installeren. Als je een goede backup hebt en je Sim-kaart werk wel in een ander toestel, dan zou je dit nog kunnen proberen. Doet je Sim-kaart het ook niet ineen ander toestel, ga dan naar de winkel.
Anonymous
Niet van toepassing
Hoi Wiescrolla1
Je kunt altijd via onze website checken of er een storing is of werkzaamheden zijn https://www.vodafone.nl/support/internet-en-dekking/dekkingskaart.shtml
Tevens kun je altijd een ander netwerk selecteren onder de instellingen en dan aanbieders. Daarna zet je hen weer terug naar het Vodafone netwerk.
Mocht het dan nog niet werken kun je altijd in een van onze winkels een kruistest uitvoeren ( Energieboy beschrijft hierboven hoe het werkt) of een simwissel doen. Dit kan beide in een van onze winkels.
Daarnaast kan de klantenservice controleren of er een blokkade op staat, hoe de aanmelding op het netwerk is en dit eventueel resetten.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Is het nog gelukt met bovenstaande tips Wiescrolla1 ?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic