Nicci020

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

iPhone X super slecht te verstaan

Ik ben niet te verstaan met mijn nieuwe Iphone X. Alle tips al geprobeerd. Nieuw toestel gekregen en wederom shit:( Nieuwe simkaart. Harde reset. Terug naar fabrieksinstelling. Geen hoesje. Bellen met oortjes. Niets helpt. Schijnt dus toch dat t probleem bij Vodafone ligt. Ik zie dat er al meerdere mensen met dit probleem te maken hadden/hebben. Is er al een oplossing? Kan toch niet zo zijn dat ik niet te verstaan ben met een toestel van 1200,- ?! Help!
3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11824Posts
  • 3475Oplossingen
  • 3098Likes
Hoi Nicci020
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Heb je ook al een ander simkaartje in je toestel gedaan (van iemand anders) en werkte het toen wel? Volgens mij heb je alleen getest met je eigen simkaart en wat gebeurd er als je die van een ander erin doet? Dan kan je uitsluiten of het aan Vodafone ligt of niet. Eventueel zou je je eigen simkaart in die van een ander toestel kunnen doen (dit kan je ook doen bij de Vodafone Winkel).

Het beste is, mocht het echt allemaal niet meer lukken, naar een Vodafone winkel toe te gaan. Die kunnen ook nog wat testjes uitvoeren en als die constateren dat er echt iets mis mee is kunnen die kijken wat ze dan op dat moment gaan doen. Daar kan ik je niets over zeggen want dat ligt er helemaal aan en ik werk niet bij Vodafone dus dat zou geen goed advies zijn. Doe nog even de simkaart switch test en anders toch even langs een Vodafone winkel.

Laat je weten hoe het afloopt, ben er wel benieuwd naar eigenlijk.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
@Nicci020, hebben de stappen van Energieboy de oorzaak van het probleem nog naar voren gebracht?
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Geen reactie meer, topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic