Beantwoord

kosten buiten bundel


Ik ben ineens flink buiten mijn bundel gekomen. Niemand kan mij precies zeggen hoe en waarom. zijn er manieren om hier achter te komen?
icon

Beste antwoord door Energieboy 10 januari 2019, 11:23

Hoi @frankpreller
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Het hoe en waarom kan ik je niet melden maar ik kan je wel aangeven dat je in je My Vodafone app kunt zien wat je hebt uitgegeven aan je databundel. My Vodafone - Tegoed - Je verbruik bekijken - Analyseer de details

Daarnaast kan je ook in je toestel kijken waaraan je je data hebt verbruikt, dit is verschillend per toestel dus je zou even via google kunnen zoeken naar deze informatie. Daarnaast heeft Vodafone nog een pagina die je helpt met informatie: https://www.vodafone.nl/support/internet-en-dekking/je-dataverbruik-onder-controle.shtml

En ik adviseer je om Beperkt Internet BloX van Vodafone aan te zetten. Met deze Blox surf je door op lage snelheid en betaal je geen buiten bundel kosten. Relaxed! Zie: https://www.vodafone.nl/shop/mobiel/abonnement/extra-opties/blox/beperkt-internet.shtml

Hopende dat ik je hiermee iets heb kunnen helpen en mochten er nog vragen zijn, laat het weten. Normaal zou ik zeggen dat je ook contact op kunt nemen met de klantenservice van Vodafone maar die mogen uit privacy redenen (ook al is het je eigen abonnement) niet inzien waaraan je iets hebt verbruikt, dus dan heeft het ook geen zin om die te bellen. Eventueel kan je wel contact opnemen via Facebook en/of Twitter. Misschien dat die iets verder kunnen kijken en je kunnen helpen!

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, start dan een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +17
Hoi @frankpreller
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Het hoe en waarom kan ik je niet melden maar ik kan je wel aangeven dat je in je My Vodafone app kunt zien wat je hebt uitgegeven aan je databundel. My Vodafone - Tegoed - Je verbruik bekijken - Analyseer de details

Daarnaast kan je ook in je toestel kijken waaraan je je data hebt verbruikt, dit is verschillend per toestel dus je zou even via google kunnen zoeken naar deze informatie. Daarnaast heeft Vodafone nog een pagina die je helpt met informatie: https://www.vodafone.nl/support/internet-en-dekking/je-dataverbruik-onder-controle.shtml

En ik adviseer je om Beperkt Internet BloX van Vodafone aan te zetten. Met deze Blox surf je door op lage snelheid en betaal je geen buiten bundel kosten. Relaxed! Zie: https://www.vodafone.nl/shop/mobiel/abonnement/extra-opties/blox/beperkt-internet.shtml

Hopende dat ik je hiermee iets heb kunnen helpen en mochten er nog vragen zijn, laat het weten. Normaal zou ik zeggen dat je ook contact op kunt nemen met de klantenservice van Vodafone maar die mogen uit privacy redenen (ook al is het je eigen abonnement) niet inzien waaraan je iets hebt verbruikt, dus dan heeft het ook geen zin om die te bellen. Eventueel kan je wel contact opnemen via Facebook en/of Twitter. Misschien dat die iets verder kunnen kijken en je kunnen helpen!
Reputatie 5
Hoi @frankpreller,

Was de informatie van Energieboy duidelijk?
Topic gesloten, geen reactie.