Sticky

Per 4 februari 2020 wordt 3G uitgefaseerd

• 20 november 2017
  • 129 reacties
  • 35693 Bekeken
Per 4 februari 2020 wordt 3G uitgefaseerd

Toon eerste bericht

129 reacties

Badge

Vind het zeer teleurstellend dat 3g uitgeschakeld is. Wat krijg je nu, je kunt niet je internet gebruiken als je aan het bellen bent even wat opzoeken kan nu niet meer als je ingesprek bent. Wat voorheen wel kon. Heb al diverse mensen in mijn omgeving horen klagen dat diet niet meer kan. Wat komt hier voor terug ? . Dit is duidelijk een achteruitgang wat vodafone niet goed doordacht heeft. 

Uiteindelijk komt hier het 5G netwerk voor terug @Mega-Toby. Het uitschakelen van 3G zorgt ervoor dat er ruimte is voor het 5G netwerk.
Ik heb zojuist zelf geprobeerd om te bellen en het internet te open tegelijk. Mij lukt dit. Ik denk dat het heel erg afhankelijk van de locatie is. Ik zie namelijk bij mij in beeld 4G+ staan. 

Reputatie 2
Badge +1

Vind het zeer teleurstellend dat 3g uitgeschakeld is. Wat krijg je nu, je kunt niet je internet gebruiken als je aan het bellen bent even wat opzoeken kan nu niet meer als je ingesprek bent. Wat voorheen wel kon. Heb al diverse mensen in mijn omgeving horen klagen dat diet niet meer kan. Wat komt hier voor terug ? . Dit is duidelijk een achteruitgang wat vodafone niet goed doordacht heeft. 

Heb net thuis ook even getest en geen problemen. Tijdens een telefoongesprek een speedtest gedaan. 60 mbps download en 8 mbps upload.

Ook ik heb dan een 4G+ verbinding. (uiteraard de WiFi-verbinding even uitgezet! 😏

Ik moet er wel bij vermelden dat ik bellen over 4G aan heb staan @D-2010 @Mega-Toby 

Reageer