Geen sms ontvan

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Samsung account sessie verlopen S9

Ik krijg sinds gisteren 1 oktober om de paar seconden de melding op mijn telefoon dat mijn Samsung account sessie is verlopen. Je voert wachtwoord in maar inloggen lukt ook niet meer. IK wordt knettergek van die meldingen. Echt om de paar seconden, weet iemand hoe dit op te lossen. Het gaat om een Samsung S9.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Ximmos

Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Ik heb het probleem net kunnen verhelpen.

Je gaat via de pc naar de site van Samsung en daar rechtsboven kunt u u aanmelden met uw account.

Eens dit gebeurd is ga je naar uw accounts op uw telefoon en log je in en dan zou dit moeten verholpen zijn!

Succes!

Bekijk in context

7 Reacties 7
Mike Coffie

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Zelfde probleem hier... S8 en sinds gisteravond de zelfde melding... Kan ook niet inloggen
Mjs

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Hier het zelfde op mn s9+. Tekens sessie verlopen melding. Ook na herstart van de telefoon. Om gek van te worden.
Ximmos

Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Hier hetzelfde ook sinds gisteren. Ondertussen update gedaan maar probleem blijft zich voordoen. Heb het er wel mee gehad smh
Ximmos

Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Ik heb het probleem net kunnen verhelpen.

Je gaat via de pc naar de site van Samsung en daar rechtsboven kunt u u aanmelden met uw account.

Eens dit gebeurd is ga je naar uw accounts op uw telefoon en log je in en dan zou dit moeten verholpen zijn!

Succes!
Mjs

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Bbedankt Ximmos. Dat heeft idd geholpen!
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Dat is fijn om te horen dat het inloggen op de website van Samsung de oplossing is 🙂
Dankjewel voor de terugkoppeling Ximmos
Geen sms ontvan
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Inderdaad je moet via je pc naar de Samsung account inloggen. Daar je gegevens aanpassen bij mij stond mijn geboortedatum niet goed, daarom kon ik niet inloggen ik zou maar 1 jaar oud zijn. Wanneer je nog verdere vragen hebt of wanneer het niet lukt kun je dit nummer nog bellen. 0800-0221003 dit is de klantenservice van samsung zij helpen je dan verder
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic