Whynona85

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Sim kaart niet geregistreerd.

Ik krijg ineens de melding op mijn toestel simkaart niet geregistreerd en daarbij dan geen enkele kans om een netwerk te zoeken. Hierdoor kan ik Vodafone ook niet telefonisch bereiken. Is deze Sim kaart gewoon stuk?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11819Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Hoi Whynona85 ,
Welkom op de vernieuwde klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Oei, dat is wel heel vervelend natuurlijk. Heb je de SIM-kaart er al eens uitgehaald en weer in gedaan? Kan een klein stofje in zitten en dan helpt dit soms wel eens. Probeer hem eens in een ander toestel, kijken wat die dan doet. Mocht dit nu niet helpen dan zou ik adviseren om langs een Vodafone winkel te gaan en anders kan je nog via je webbrowser inloggen op je My Vodafone en daar een chat aangaan met de vraag wat er aan de hand kan zijn. Misschien is het iets technisch of iets heel anders.

Je kan overigens ook met Vodafone contact opnemen via Twitter en/of Facebook (via een privé berichtje).
Succes en laat weten hoe het is afgelopen.

Bekijk in context

5 Reacties 5
Energieboy
Expert
Expert
  • 11819Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Hoi Whynona85 ,
Welkom op de vernieuwde klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Oei, dat is wel heel vervelend natuurlijk. Heb je de SIM-kaart er al eens uitgehaald en weer in gedaan? Kan een klein stofje in zitten en dan helpt dit soms wel eens. Probeer hem eens in een ander toestel, kijken wat die dan doet. Mocht dit nu niet helpen dan zou ik adviseren om langs een Vodafone winkel te gaan en anders kan je nog via je webbrowser inloggen op je My Vodafone en daar een chat aangaan met de vraag wat er aan de hand kan zijn. Misschien is het iets technisch of iets heel anders.

Je kan overigens ook met Vodafone contact opnemen via Twitter en/of Facebook (via een privé berichtje).
Succes en laat weten hoe het is afgelopen.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
@Whynona85 hebben de tips van Energieboy nog geholpen? Laat gerust even weten of het aan de simkaart lag of iets anders.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Geen reacties meer. Het topic wordt binnenkort gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic