T. Musah

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Simkaart activeren lukt niet

Ik ben een nieuw klant van vodafone en ik heb van een sms gekregen dat vandaag is the overstappen dag dus. Na de sms,mijn oud sim stop met werken. ik heb nu de nieuwe sim in de telefone maar geen netwerk en nog niet geactiveerd (en had voorheen nog geen Vodafone abonnement of account).

Dus nu wil ik de SIM activeren, ik kom dan terecht op: https://www.vodafone.nl/support/toestel-en-simkaart/simkaart.shtml
Maar vervolgens heb ik een vodafone account nodig.

Dus ik wil een account aanmaken, maar daarvoor moet ik een SMS ontvangen ter verificatie.

Maar ik kan geen SMS ontvangen totdat mijn SIM kaart geactiveerd :(:(
MIjn klantnummer is *********


Moderator edit: Klantnummer verwijderd ivm privacy
3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11819Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Hoi T. Musah
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Je bent overgestapt van een andere provider naar Vodafone, wat ik eruit begrijp. Het nummer zou wel op deze zelfde dag ook actief zijn bij Vodafone? Probeer nog even je toestel uit te zetten en daarna weer aan, even zien of het dan wel weer werkt. Want het kan soms even duren voor je ook echt over bent. Mocht dit nog niet lukken dan kan je het best even contact opnemen met de klantenservice van Vodafone of een chat starten met Vodafone om te vragen wat er aan de hand is.

En mocht er een Vodafone Winkel in de buurt zijn dan kan je daar natuurlijk ook even langs lopen om te vragen wat er aan de hand is. Daar willen ze je ook graag helpen. Laat nog even weten hoe het is afgelopen, bedankt!
T. Musah
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Thanks but the problem is solved. It seems they activated another sim instead of mine. Is all good now thanks
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic