jopie30

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Sinds nieuwe abonnement bijna geen bereik

Sinds mijn nieuwe abonnement is ingegaan
Heb ik geen bereik
Normaal gesproken heb ik gewoon vol bereik
En sinds dien heb ik ook veel storing met bellen
De persoon aan de lijn of ik valt ook regelmatig weg
Ik moet buiten gaan staan om de persoon te verstaan
Ik heb alles al geprobeerd en niets werkt
Ik heb nooit problemen gehad maar sinds het nieuwe abonnement is het een ramp
3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11820Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Hoi jopie30
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Erg vervelend dat je bij het ingaan van je nieuwe abonnement problemen heb met Vodafone bereik. Heb je een ander toestel er bij gekocht? Misschien zou je het kaartje nog eens in je oude toestel kunnen doen om te testen of je dan wel weer goed bereik hebt. Mocht dit zo zijn dan ligt het aan je toestel!

Anders zou ik je toestel nog eens helemaal uitzetten en dan weer aan (dus echt helemaal uit). Daarna kan je nog even handmatig je netwerk aanpassen en weer terug zetten naar Vodafone. Een paar handelingen die soms wel eens willen werken. Wil je het eens proberen en laat maar weten of het heeft geholpen.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Hoi @jopie30,

We zijn benieuwd naar een update!

Groetjes, Sharon
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Geen reactie meer, topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic