h.charkaoui

Gedreven Ontdekker
  • 15Posts
  • 1Oplossingen
  • 5Likes

slechte dekking

Hallo,

waarom heb ik zo een slechte dekking, Omdat ik op de zelfde plaats, met t-mobile wel goede dekking en met vodafone niet ?.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
h.charkaoui
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 15Posts
  • 1Oplossingen
  • 5Likes
Heb de data aangezet op vodafone, maar nog steeds slecht bereik, dus daar ligt het niet aan



Bekijk in context

6 Reacties 6
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi [user id="86391"]h.charkaoui Een minder goede dekking kan verschillende oorzaken hebben. Ik raad je aan om de stappen te doorlopen van onze network check. Daarin wordt er gecontroleerd of er een storing/ werkzaamheden zijn etc. Mocht dat niet het geval zijn, dan kun je een onderzoek aanmaken in de laatste stap via My Vodafone. Laat je weten of het gelukt is?

Daarnaast mag je ook controleren of je bij de duo sim instellingen, data aan hebt staan bij de simkaart van Vodafone.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi h.charkaoui

Ben je er al achter waardoor je een mindere dekking ervaart? Was het de instellingen met de duo sim. Zover ik weet kun je maar met een simkaart gebruik maken van het datanetwerk. Mocht je dit willen met je Vodafone Simkaart, dan dien je data aan te zetten (3G/4G) op je Vodafone Sim en de instelling dat je met de 2e simkaart data wilt gebruiken i.p.v. het eerste simkaart.
h.charkaoui
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 15Posts
  • 1Oplossingen
  • 5Likes
Heb de data aangezet op vodafone, maar nog steeds slecht bereik, dus daar ligt het niet aan



h.charkaoui
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 15Posts
  • 1Oplossingen
  • 5Likes
Steven wrote:
Hoi h.charkaoui

Ben je er al achter waardoor je een mindere dekking ervaart? Was het de instellingen met de duo sim. Zover ik weet kun je maar met een simkaart gebruik maken van het datanetwerk. Mocht je dit willen met je Vodafone Simkaart, dan dien je data aan te zetten (3G/4G) op je Vodafone Sim en de instelling dat je met de 2e simkaart data wilt gebruiken i.p.v. het eerste simkaart.


Steven
Dat heb ik ook gedaan kijk maar
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Ik raad je aan toch eens de stappen te volgen van onze Network Check h.charkaoui . Ik zie nu dat de link die Steven gaf niet werkte. Vandaar dat ik je nogmaals de link geef: https://www.vodafone.nl/support/internet-en-dekking/ik-kan-niet-bellen-of-internetten.shtml.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Is het gelukt h.charkaoui ?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic