J.Huizing

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Sms om instellingen te veranderen na update

Zojuist mijn iPhone 8 geüpdatet en kreeg vervolgens onderstaande sms berichten. Volgens Vodafone zijn deze niet van hun afkomstig opletten dus!!
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
0505 is wel van Vodafone afkomstig. Als het goed is staat er in de link ook Medallia. We werken namelijk samen met Medallia. Met deze sms kun je de desbetreffende collega die je gesproken hebt, beoordelen op zijn of haar gesprek en hier feedback over geven.
0127 is inderdaad ook een sms van ons betreft de internet instellingen.

Bekijk in context

5 Reacties 5
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
@J.Huizing, bedankt voor de melding, deze sms'jes komen wel van Vodafone af. Zie ook het topic op https://forum.vodafone.nl/netwerkvragen-4/update-netwerkinstellingen-292664. Daarin wordt in het sms'je naar verwezen.
J.Huizing
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo Marc
dat os dan wel vreemd, want de medewerker van de helpdesk vertelde mij dat Vodafone nimmer deze sms berichten verstuurd?
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Dit zijn de berichten/ smsjes die wij sturen zodra de simkaart in een nieuwe telefoon wordt gestopt. Kun je eens controleren voor mij van welk nummer deze smsjes afkomstig zijn?
J.Huizing
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo Steven
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
0505 is wel van Vodafone afkomstig. Als het goed is staat er in de link ook Medallia. We werken namelijk samen met Medallia. Met deze sms kun je de desbetreffende collega die je gesproken hebt, beoordelen op zijn of haar gesprek en hier feedback over geven.
0127 is inderdaad ook een sms van ons betreft de internet instellingen.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic