Thomas100

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Werk telefoon doorschakelen

Goedemiddag,

Ik zou graag mijn werk nummer door willen schakelen naar mijn privé nummer. Nu is dit alleen vanuit de werkgever geblokkeerd.
Nu weten ze op m'n werk bij de telefoniedienst wel te melden dat het 'technisch wel mogelijk moet zijn', maar willen ze natuurlijk niet zeggen hoe.
Ik heb het ondertussen met netwerkcodes geprobeerd (**21*[privenummer]#, maar dit bood geen oplossing.

Iemand nog tips hoe ik deze blokkade kan omzeilen?

[EDIT] Wat ik wil is mijn werk sim-kaart niet gebruiken en alles direct doorschakelen naar prive. Werk sim-kaart hoeft verder niet gebruikt te worden.

Groeten,
Thomas
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Als het op je toestel uitgezet is door je baas dan is het niet mogelijk.
Mits je je sim-kaart in een ander toestel steekt en kijkt of je het er daar wel af kunt krijgen met **21*.

Bekijk in context

5 Reacties 5
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Thomas100
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Als er vanuit je werk een blokkade is dan moet je via hun dit weer laten deblokkeren. Er is geen omweg om dit wel te kunnen doen. Ja, je kan via MY Vodafone iets aanpassen, maar als je daar ook niet bij kunt dan is het toch jammer. Je werkgever heeft dit niet voor niets gedaan, lijkt me?!

Daarnaast, als jij je nummer laat doorschakelen dan kost dit je baas geld, daarom zal die dit ook hebben uitgezet?! Dus ik zou toch echt bij je baas gaan vragen.
Thomas100
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Het bedrijf waar ik werk is iets te groot om bij degene langs te gaan die hier direct invloed op uit zou kunnen oefenen. Ook weet onze telefonie desk dat het kan, ze mogen alleen niet zeggen hoe.
De discussie over 'dat het niet voor niks gedaan is' zou ik graag achterwege laten. Ik hoop dat iemand nog een alternatieve manier weet voor me om te proberen.
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Als het op je toestel uitgezet is door je baas dan is het niet mogelijk.
Mits je je sim-kaart in een ander toestel steekt en kijkt of je het er daar wel af kunt krijgen met **21*.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Sorry @Thomas100,

Ik heb ook geen pasklare oplossing hiervoor. Als de werkgever het blokkeert, dan kunnen wij daar verder weinig aan veranderen.

Groetjes, Sharon
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic