Lloyd Boessen

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Combi Vodafone en Ziggo, zijn er nog meer mensen met problemen?!

Ik heb een ziggo en vodafone abonnement.
Daarmee zou ik recht hebben op diverse extra's waaronder bijvoorbeeld een extra zenderpakket.
In middels ben ik 8 weken bezig om dat te regelen maar schijnt maar niet te lukken.
Verschillende keren contact gehad met Ziggo, echter steeds komen ze niet verder als "Vodafone heeft de gegevens nog niet doorgegeven"
Telefonisch contact met Vodafone lost niets op, In de winkel heeft men ontdekt dat zowel het nieuwe als het oude woonadres nog op mijn abonnement staat. (jaja.. op "mijnvodafone" stond het wel goed...)
Gelukkig, de medewerker in de winkel heeft het allemaal netjes geregeld en nu moet ik een paar dagen wachten en dan krijg ik een mail voor mijn extra's....... Na wederom 3 WEKEN wachten blijkt het volgens Ziggo nog steeds niet geregeld te zijn. Ik heb geen idee hoe ik hier nog uit moet komen. Ik heb nu al bijna 2 maanden niet dat waar ik eigenlijk recht op heb, en niemand lijkt in staat op het op te lossen.
Mijn vraag is, zijn er nog meer mensen die zeer slechte ervaring hebben met de combi deal?
Hoe hebben jullie het opgelost?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Lloyd Boessen
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Jeetje, dit is wel een heel vervelend verhaal en je zou denken dat dit toch op een simpele manier op te lossen moet zijn. Hier vragen of meer mensen er last van hebben heeft eigenlijk niet zoveel zin. Het lost je probleem niet op 🙂

Omdat dit een klanten helpt klanten community is en wij klanten niets in het systeem kunnen doen moet ik je toch doorverwijzen naar Vodafone of Ziggo. Wat ik uit je bericht opmaak is dat er toch nog bij Vodafone iets mis is dus kan ik je beter doorverwijzen naar Facebook of Twitter. Daar zitten mensen van webcare en die kunnen wat dieper in het systeem kijken en zien of ze iets voor je kunnen doen.

Op dit moment lijkt me dit het beste om te doen anders blijf je maar hangen in het systeem. Laat nog even weten wat je van webcare hebt ontvangen en of het dan is opgelost.

Bekijk in context

7 Reacties 7
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Lloyd Boessen
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Jeetje, dit is wel een heel vervelend verhaal en je zou denken dat dit toch op een simpele manier op te lossen moet zijn. Hier vragen of meer mensen er last van hebben heeft eigenlijk niet zoveel zin. Het lost je probleem niet op 🙂

Omdat dit een klanten helpt klanten community is en wij klanten niets in het systeem kunnen doen moet ik je toch doorverwijzen naar Vodafone of Ziggo. Wat ik uit je bericht opmaak is dat er toch nog bij Vodafone iets mis is dus kan ik je beter doorverwijzen naar Facebook of Twitter. Daar zitten mensen van webcare en die kunnen wat dieper in het systeem kijken en zien of ze iets voor je kunnen doen.

Op dit moment lijkt me dit het beste om te doen anders blijf je maar hangen in het systeem. Laat nog even weten wat je van webcare hebt ontvangen en of het dan is opgelost.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Even een kleine toelichting: Je kunt in My Vodafone op verschillende plekken het adres aanpassen. Daarnaast mag dit voor de extra's ook doorgegeven worden aan mijn collega's van de klantenservice. Dit is zodat overal het nieuwe adres staat en heeft te maken met: afleveradres, contactadres, factuuradres etc. Hierdoor kan het zijn dat wij nog in onze systemen het oude adres zien.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Is inmiddels het adres aangepast Lloyd Boessen en hebben mijn collega's een onderzoek aangemaakt?
Lloyd Boessen
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi Energieboy, Steven

Dank voor jullie reacties. Ja je zou denken dat het eenvoudig is. Ik heb de vraag op dit forum gezet in de hoop iemand te vinden die een soortgelijk probleem heeft gehad en de juiste weg wist om het op te lossen.
Ben de volgende dag weer in de telefoon geklommen en wederom contact met Ziggo, Vodafone, Ziggo, Vodafone en Ziggo. Volgens Vodafone is alles nu netjes verwerkt (dank Steven?) en sta ik bij Ziggo aangemeld voor alleen Internet en geen TV (waarschijnlijk administratief foutje, Ik betaal wel voor volledig pakket)
Uiteindelijk wist men bij Ziggo een oplossing aan te bieden, in de vorm van 1 maand een gratis zenderpakket, in de hoop dat het over een maand allemaal geregeld is.
Ik ben inmiddels een beetje sceptisch natuurlijk, en mis ook de overige voordelen van de combinatie aanbiedingen, maar ben vooralsnog in de hoop dat het goed komt.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Laten we hopen dat zij dit correct zetten, zodat je volgende maand de extra's hebt.
Want het is van belang dat er het juiste pakket staat en op het juiste adres. Zonder dit wordt het helaas niet toegekend 😞
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
We horen het graag als het opgelost is/ je de extra's wel ontvangen hebt Lloyd Boessen 🙂
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Heb je inmiddels al een update voor ons Lloyd Boessen?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic