mehmet01066

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

combinatiekorting

Hallo,

Ik heb een tweetal zakelijke abonnementen met ziggo internet en tv. Helaas is de combinatiekorting tot op heden niet toegepast. Het gaat dan om de dataverdubbelaar en de factuurkorting.

Ik heb dit meerdere malen via de telefoon en via email aangekaart.

Ik hoor graag.

groets



Moderator edit: Topic verplaats naar het juiste board: Benefits
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi mehmet01066
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Aangezien dit een klanten helpt klanten community is kan ik je niet helpen. Maar kan je wel adviseren om anders een privé berichtje te sturen naar Vodafone via Twitter en/of Facebook. Zodra ze daar je bericht binnen krijgen kunnen ze uitzoeken wat er aan de hand is en je terug schrijven. Waarschijnlijk heb je dan wel sneller antwoord.

Het duurt overigens altijd wel even een tijdje voor je het krijgt omdat de systemen eerst alles goed op orde moeten hebben en dan pas controleren of je er recht op hebt. Maar een privé berichtje helpt je zeker verder.

Laat nog even weten wat je terug hebt ontvangen.

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi mehmet01066
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Aangezien dit een klanten helpt klanten community is kan ik je niet helpen. Maar kan je wel adviseren om anders een privé berichtje te sturen naar Vodafone via Twitter en/of Facebook. Zodra ze daar je bericht binnen krijgen kunnen ze uitzoeken wat er aan de hand is en je terug schrijven. Waarschijnlijk heb je dan wel sneller antwoord.

Het duurt overigens altijd wel even een tijdje voor je het krijgt omdat de systemen eerst alles goed op orde moeten hebben en dan pas controleren of je er recht op hebt. Maar een privé berichtje helpt je zeker verder.

Laat nog even weten wat je terug hebt ontvangen.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
mehmet01066 Had je nog contact gehad met mijn collega's?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic