Sticky

Combineer Vodafone met Ziggo en krijg non-stop gratis extra's

Dubbele data, een extra TV-pakket (sport, kids of films & series, inclusief het beste van HBO) naar keuze en het beveiligingspakket Safe Online XL. Klanten met een Vodafone abonnement én een Ziggo pakket met Internet en Digitale TV plukken als eerste de vruchten van de samenwerking tussen beide bedrijven.

Non-stop
Sinds 3 april 2017 ontvangen klanten, die zowel een geselecteerd mobiel abonnement van Vodafone hebben als een geselecteerd abonnement voor internet en digitale televisie van Ziggo, automatisch deze gratis extra’s. Klanten hoeven niets te doen om in aanmerking te komen voor de extra’s, die bovendien non-stop, en dus blijvend, zijn.

Dubbele data
Iedere maand twee keer zoveel data bij alle Vodafone abonnementen op jouw adres (max. 10 aansluitingen). En deze Dubbele data krijg je automatisch, daar hoef je niets voor te doen. Heb je geen data bij je abonnement, dan kunnen we dit uiteraard ook niet verdubbelen.

Extra TV-pakket naar keuze
Wil je lekker te kiezen hebben op tv? Je krijgt van ons een gratis Extra TV-pakket (normaal tot €14,95 per maand). Dus waar kunnen we je blij mee maken?
Veilig online pakket
Je wilt natuurlijk met een gerust hart internetten op al je mobiele en vaste apparaten. Daarom krijg je het uitgebreide beveiligingspakket Safe Online XL (ontwikkeld door F-Secure). Normaal kost dit €6,95 per maand, maar voor jou is het helemaal gratis. Voor elke laptop, tablet of telefoon (tot 20 apparaten).

Wil jij checken of je gratis extra's krijgt en meer informatie over deze actie? Kijk dan hier: https://www.vodafone.nl/ziggo/gratis-extras/. Klanten die voor dit aanbod in aanmerking komen, worden hierover de komende maand persoonlijk geïnformeerd.

http://voda.fo/ne/o5n3h

64 reacties

Wanneer kunnen we dit allemaal verwachten, mooie move VodafoneZiggo ????
Lezen doet wonderen,....
Zie laatste regel,
Klanten die voor dit aanbod in aanmerking komen, worden hierover de komende maand persoonlijk geïnformeerd.
Reputatie 7
Badge +15
Het klopt inderdaad. Je gaat een sms, email of brief ontvangen vanuit ons (afhankelijk van wat er bij ons bekend is en op welke manier je hebt aangegeven om informatie te ontvangen). Vanuit Ziggo ga je een brief of een email krijgen.
Waarom kruip jij weg achter een nummer G74, alleen maar om comment te geven op hoe iemand reageerd!
Ik heb jou toch niks gevraagd!
Ik heb dan niet zo slim gereageerd want las het daarna pas en dacht toen ook oeiii goed dat jij zo wakker bent.
jvannijnatten allereerst welkom op ons Forum! Het kan inderdaad gebeuren dat je daar overheen leest. In ieder geval fijn om te lezen dat je tevreden bent met de actie 🙂
Leuk, inmiddels is de dubbele data bij mij geactiveerd.
Wat ik niet kan vinden in de informatie en/of ergens anders op de website is of deze data ook in de EU gebruikt kan/mag worden? Heb een EU abbonnement.

Ben benieuwd.

Update:
Zie net dat de vraag in dit deel van het forum tevens is gesteld.
https://forum.vodafone.nl/t5/Buitenland/dubbele-data-van-Ziggo-ook-in-EU-geldig/td-p/279566

Deze hoeft niet meer beantwoord te woorden, maar wel handig ter refenrentie.

Reputatie 7
Badge +15
Top Weerz????
Goedemiddag, Ik heb zelf inmiddels de gratis extra's ontvangen. Mijn vrouw had in haar 'My Vodafone' nog ons oude adres staan en heeft dit inmiddels gewijzigd naar het correcte adres. Hoe lang gaat het duren voordat zij ook de dubbele data ontvangt?

Alvast bedankt voor de reactie!

Vriendelijke groet,
P. Bel
Mooie aanbieding.
De samenwerking tussen Vodafoen en Ziggo moet wel beter. Op 3 april Ziggo family abbonement omgezet naar Vodafone. Op 15 mei laat Ziggo de nummers pas los en kunnen we van Vodafone gebruik maken. De Vodafone simkaartjes hadden we na een paar dagen al in huis.
De verschillende Ziggo en Vodafone medewerkers (ca 10.) die ik hierover gesproken heb geven wisselende informatie over waarom het zo lang duurt.

Ik heb dus een tijdje geleden een vodafone account genomen via ziggo en heb net een een email van ziggo gehad voor extra pakket en beschermingssoftware. Ik heb echter nooit een myvodafone account gemaakt maar heb deze alleen maar in mijn mijnziggo account zichtbaar. Ik heb ook de ziggo mobiel app actief voor het verbruik. In mijn telefoon staat overigens ziggo als provider. Krijg ik nu wel een sms m.b.t. dubbele data van vodafone? Misschien domme vraag, maar mijn vrouw die ooit in het verleden zelf een vodafone account heeft genomen(dus niet via ziggo) heeft al 2 week geleden een sms gekregen m.b.t. de dubbele data
Deze actie klinkt heel aantrekkelijk. Ik ben al jaren lid van Vodafone. Had ook Vodafone Thuis, maar die is overgenomen door T-Mobile en die geven aan nog geen acties in de planning te hebben.
Dus ik dacht: dan maar overstappen naar Ziggo.. NOT! Ziggo is niet leverbaar in Zeeland.
Iemand een idee?
Ik ben nu al flink wat jaren abonee bij Vodafone. Ook heb ik sinds vorig jaar April Ziggo. Echter heb ik nog geen mail of brief gehad waarin bevestigd wordt dat ik alle extra's krijg.
Komt deze mail e/o brief nog of..?

Groet Joey.
Geldt deze actie ook voor mensen waarbij het Ziggo tv en internet is inbegrepen in de servicekosten?
Reputatie 4
Peabz21 Joeyc92,

Jullie krijgen hier binnenkort nog bericht over 🙂
Reputatie 4
Rezania,

Ik snap niet precies wat je bedoelt.
Heb je thuis TV/internet van Ziggo en heb je een Vodafone abonnement? En staat dit alleen op jouw adres?
Dan kun jij ook gebruik maken van de gratis extra's.
Reputatie 4
chrissie107

Wanneer je een Vodafone abonnement hebt én een Ziggo abonnement heb jij natuurlijk ook recht op Dubbele Data.
Niet alle SMS'jes zijn tegelijk verzonden, dus het kan inderdaad dat jouw vrouw het eerder heeft dan jij. Je ontvangt automatisch een SMS wanneer het is geactiveerd.
Hoi,
heb ook nog niets gehoord of ontvangen. Net ook de postcode/huisnr check gedaan op https://www.vodafone.nl/ziggo/nonstop/ en die zeGt doodleuk dat ik zowel een vodafone als een ziggo abo moet afsluiten. We hebben twee vodafone abo's en een ziggo abo met internet.
Begin me nu toch zorgen te maken..
groet.
Reputatie 4
Hoi@YORDUS

We zijn bezig om alle klanten te benaderen die hier recht op hebben. No worries dus. Ik wil je dan ook vragen om nog heel even geduld te hebben.
Goedemiddag,

Al jaren lid van Vodafone en sinds afgelopen November ook van Ziggo.
Ik heb echter geen bericht gehad van deze actie, noch de extra voordelen op mijn abonnement erbij gekregen.
Wanneer ik de online check doe, krijg ik te zien dat ik een vodafone abonnement moet afnemen.
Deze heb ik echter al bijna 10 jaar...
Is het nog een kwestie van wachten of geduld of gaat er hier iets mis?
Ik hoor graag of iemand mij hier mee kan helpen 🙂

Groeten,
Evelien
Beste Vodafone,

Helaas hebben wij ook nog niets gehoord van Vodafone en/of Ziggo. Wij hebben zelf 2 Vodafone abonnementen en een Ziggo abonnement op 3214VA 17H. De check op de website geeft echter aan dat wij bij zowel Vodafone als bij Ziggo een abonnement moeten afsluiten.

Alvast bedankt voor uw reactie.
Op zich een leuke move van Vodafone. Alleen ik had Vodafone thuis en een mobiel abonnement, Vodafone thuis is T-mobile thuis geworden ergens dit jaar. Dus ondanks dat ik eigenlijk al langere tijd klant bij bij Vodafone en zowel internet, tv als mobiel abonnement afgesloten heb (of had) via Vodafone, grijp ik hier toch mis omdat dit dan weer via Ziggo is?! Beetje jammer dat de vaste klanten hier dan in overgeslagen worden.
Reputatie 6
Tijmons

Maar dan heeft u toch gebruik kunnen maken van de Vodafone Thuis actie naar T-mobile. en betaald u nu toch 5 euro minder in de maand? Dat is toch al een actie?

marc-jan

Komt u in aanmerking voor de extra's als u onderstaand formulier in vult:
https://www.ziggo.nl/vodafone/gratis-extras/check/
Goedemorgen Vodafone,
Ik heb de check gedaan en ik kom in aanmerking voor de actie. Er is een Vodafone Smart abonnement en ook een Ziggo Alles in 1 Plus pakket. (vodafone abo staat op mijn naam en ziggo abo staat op naam van mijn man. Wij wonen wel op hetzelfde adres)
Helaas heb ik nog niets gehoord. Niet van Vodafone en ook niet van Ziggo.
Graag hoor ik van u.

Goedemorgen,

Ik heb TV en internet van Ziggo. Echter geen non-stop gratis extra's. Er staat dat ik de digitale TV mis. Op de website Ziggo staat echter dat alle TV paketten digitaal zijn (Ik heb de basis kabel).
Weet iemand over welk TV pakket ze het minimaal hebben? Want dit geldt blijkbaar niet voor alle digitale tv paketten.
Reputatie 4
Hi Evelien09, marc-jan,

Dat is vreemd! Weten jullie zeker dat op jullie contract de goede adressen staan? En hebben jullie een Vodafone abonnement? De actie is namelijk niet geldig voor prepaid.
Nog niet voor iedereen zijn de gratis extra's geactiveerd, dus het zou goed kunnen dat jullie hier binnenkort nog bericht over krijgen.
Maar gezien jullie allebei aangeven dat de check aangeeft dat jullie 1 of allebei de abonnementen niet hebben, raad ik aan om dit even te checken via de klantenservice. Jullie kunnen mijn collega's bereiken via 0800-0094 of Facebook/Twitter.

Reageer