Brazil

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Extra MB en gratis kanaal bij Ziggo

Ik ben al Ziggo klant slnds 24-7-18 ook klant bij Vodafone (red) nu zou je extra MB krijgen en een extra kanaal bij Ziggo maar hoe dan?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi Brazil

Welkom op het forum!
Ik kan me voorstellen dat je ook de non stop extra's wilt. ?

Om er gebruik van te maken dient het zowel bij Ziggo als bij ons op hetzelfde adres te staan, daarnaast dien je aan de voorwaarden te voldoen.

Zodra de systemen zijn gesynchroniseerd en je voldoet aan de voorwaarden wordt er een akkoord gegeven om de extra's toe te voegen. Betreft de dubbele data em de 5 euro korting, gebeurt dit binnen 4 weken. Je krijgt dan ook een sms zodra de dubbele dat is aangesloten.

Het extra zenderpakket en het online veilig pakket kun je aanvragen in mijn Ziggo zodra er een akkoord is gegeven.

Bekijk in context

2 Reacties 2
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi Brazil

Welkom op het forum!
Ik kan me voorstellen dat je ook de non stop extra's wilt. ?

Om er gebruik van te maken dient het zowel bij Ziggo als bij ons op hetzelfde adres te staan, daarnaast dien je aan de voorwaarden te voldoen.

Zodra de systemen zijn gesynchroniseerd en je voldoet aan de voorwaarden wordt er een akkoord gegeven om de extra's toe te voegen. Betreft de dubbele data em de 5 euro korting, gebeurt dit binnen 4 weken. Je krijgt dan ook een sms zodra de dubbele dat is aangesloten.

Het extra zenderpakket en het online veilig pakket kun je aanvragen in mijn Ziggo zodra er een akkoord is gegeven.
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hi Brazil,

24 Juli is ook nog wel erg kort dag hoor.
Je krijgt vanzelf wel informatie binnen van Ziggo dat het opeens online staat.
En dan kan je via MIJN ZIGGO alles instellen en aangeven welk zender pakket je wenst te gebruiken.
Zoals Steven al zegt, het kan wel 4 weken duren voor je hier gebruik van kan maken.

Nog even geduld... het is toch ook veel te mooi weer om nu binnen een zender pakket te gaan bekijken 😛
In ieder geval veel plezier en welkom bij VodafoneZiggo 🙂
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic