SaraS.

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Factuur en dataverdubbelaar klopt niet (Ziggo)

Beste Vodafone,

Zojuist mijn eerste factuur bekeken en het bedrag waarvoor ik het contract ben aangegaan klopt niet. Is nu 22 EUR in plaats van de telefonisch afgesproken 17 EUR.
Tevens heb ik nog steeds niet het juiste aantal GB via de verdubbelaar in combinatie met Ziggo. Hierover al eerder contact (via chat) gehad en toen is mij medegedeeld dat dit binnen korte tijd zou worden doorgevoerd.
Graag hoor ik van jullie hoe dit opgelost gaat worden.
Mvg Sara
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11838Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes
Hoi SaraS.
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Als eerst welkom natuurlijk bij Vodafone & Ziggo. Ik zal eerst even met je laatste vraag beginnen:
Zodra het abonnement in gaat, gaan de systemen tussen Vodafone en Ziggo synchroniseren. Het is van belang dat beide op exact hetzelfde adres vermeld staan voor de extra's en of KVK nummer (zakelijk).

Daarna wordt er gekeken of je aan de voorwaarden voldoet en eventueel een akkoord gegeven indien er aan alle voorwaarden wordt voldaan. Zie voor alle voorwaarden: www.vodafone.nl/non-stop. Binnen 4 weken worden de extra's dan ook aangesloten als je aan de voorwaarden voldoet.

Zodra het wordt aangesloten, wordt er vanuit ons een sms gestuurd en zie je ook in my Vodafone de dubbele data erbij staan en op je factuur evt de 5 euro korting ( 5 euro korting: Red abonnementen na April 2017 aangesloten).

Ziggo:

  • Zender pakket en het Veilig Online

In Mijn Ziggo kun je het extra zender pakket aanvragen samen met het veilig online pakket.
Dit gaat dan ook via Ziggo. Je kunt dan ook kiezen uit:


  • Ziggo Sport Totaal: zes premium sportkanalen
  • Ziggo Movies & Series L met o.a. het beste van HBO
  • Ziggo Kids: vijf zenders voor elke leeftijd

Meer hierover lees je hier: https://www.ziggo.nl/vodafone/extras/

Kun je Vodafone een berichtje sturen via Facebook of Twitter? Dan kijken ze met je mee of alles correct staat en of je aan de voorwaarden voldoet.


Dan even over je eerste factuur, die kan altijd anders zijn dan je verwacht. Lees deze pagina maar eens en dan denk ik dat het wel duidelijker zal zijn: https://www.vodafone.nl/support/abonnement-en-rekening/hulp-bij-je-rekening.shtml

Mocht je nog meer vragen hebben, laat het maar weten.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11838Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes
Hoi SaraS.
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Als eerst welkom natuurlijk bij Vodafone & Ziggo. Ik zal eerst even met je laatste vraag beginnen:
Zodra het abonnement in gaat, gaan de systemen tussen Vodafone en Ziggo synchroniseren. Het is van belang dat beide op exact hetzelfde adres vermeld staan voor de extra's en of KVK nummer (zakelijk).

Daarna wordt er gekeken of je aan de voorwaarden voldoet en eventueel een akkoord gegeven indien er aan alle voorwaarden wordt voldaan. Zie voor alle voorwaarden: www.vodafone.nl/non-stop. Binnen 4 weken worden de extra's dan ook aangesloten als je aan de voorwaarden voldoet.

Zodra het wordt aangesloten, wordt er vanuit ons een sms gestuurd en zie je ook in my Vodafone de dubbele data erbij staan en op je factuur evt de 5 euro korting ( 5 euro korting: Red abonnementen na April 2017 aangesloten).

Ziggo:

  • Zender pakket en het Veilig Online

In Mijn Ziggo kun je het extra zender pakket aanvragen samen met het veilig online pakket.
Dit gaat dan ook via Ziggo. Je kunt dan ook kiezen uit:


  • Ziggo Sport Totaal: zes premium sportkanalen
  • Ziggo Movies & Series L met o.a. het beste van HBO
  • Ziggo Kids: vijf zenders voor elke leeftijd

Meer hierover lees je hier: https://www.ziggo.nl/vodafone/extras/

Kun je Vodafone een berichtje sturen via Facebook of Twitter? Dan kijken ze met je mee of alles correct staat en of je aan de voorwaarden voldoet.


Dan even over je eerste factuur, die kan altijd anders zijn dan je verwacht. Lees deze pagina maar eens en dan denk ik dat het wel duidelijker zal zijn: https://www.vodafone.nl/support/abonnement-en-rekening/hulp-bij-je-rekening.shtml

Mocht je nog meer vragen hebben, laat het maar weten.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Hoi SaraS.

Was de uitleg van Energieboy duidelijk voor je?
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Geen reactie verder, topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic