Jan Dekker

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Geen ziggo/vodafone korting vermeld op contract

Hi, ik heb zojuist een nieuwe telefoon besteld. Ik zou een korting krijgen op de tarieven door het zijn van een ziggo klant. Echter staat deze korting niet vermeld in het contract. Mijn maandelijkse abonnementskosten zouden 58 per maand zijn (27 + 39 - 3 - 5). De maandelijkse factuur korting van black friday en de ziggo korting staan niet vermeld. Hierdoor kom ik op 66 euro uit, waardoor ik 8 euro misloop per maand. Het gaat over een 2 jarig iPhone Xs 64GB abonnement met 10 (naar 20) GB per maand aan verbruik.

Moet ik mij zorgen maken?

Groetjes, Jan
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Jan Dekker
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Het klopt dat deze gegevens niet op je contract staan want ze moeten nog controleren of je wel Ziggo & Vodafone hebt. Stel nu dat ze dit al wel op je contract hadden omschreven dan moesten ze je die korting geven, ook al zou je dan geen klant zijn bij beiden. Dus ze houden een slag om de arm en zetten deze info niet op je contract maar krijg je pas als ze hebben gecontroleerd of alles wel klopt.

Dus het klopt helemaal, wat betreft Ziggo&Vodafone, even afwachten en dan krijg je het vanzelf binnen.
Hou wel rekening met ongeveer 4 weken (kan korter zijn), maar als je dit wilt aanhouden dan komt het goed!

De korting van Black Friday zou in het contract verwerkt moeten zijn. Mocht je daar nog een vraag over hebben dan kan je natuurlijk altijd nog even de klantenservice van Vodafone bellen. Die kunnen dat voor je na kijken. Maar de Ziggo&Vodafone korting komt vanzelf goed!

Je hoeft je dus geen zorgen te maken of de combinatie korting 🙂
Fijne dag nog!

Bekijk in context

5 Reacties 5
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Jan Dekker
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Het klopt dat deze gegevens niet op je contract staan want ze moeten nog controleren of je wel Ziggo & Vodafone hebt. Stel nu dat ze dit al wel op je contract hadden omschreven dan moesten ze je die korting geven, ook al zou je dan geen klant zijn bij beiden. Dus ze houden een slag om de arm en zetten deze info niet op je contract maar krijg je pas als ze hebben gecontroleerd of alles wel klopt.

Dus het klopt helemaal, wat betreft Ziggo&Vodafone, even afwachten en dan krijg je het vanzelf binnen.
Hou wel rekening met ongeveer 4 weken (kan korter zijn), maar als je dit wilt aanhouden dan komt het goed!

De korting van Black Friday zou in het contract verwerkt moeten zijn. Mocht je daar nog een vraag over hebben dan kan je natuurlijk altijd nog even de klantenservice van Vodafone bellen. Die kunnen dat voor je na kijken. Maar de Ziggo&Vodafone korting komt vanzelf goed!

Je hoeft je dus geen zorgen te maken of de combinatie korting 🙂
Fijne dag nog!
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Ik heb net vernomen van iemand bij Vodafone dat het volgens mij allemaal wel klopt.
30,- euro normaal Red abonnement nu 27,- euro (incl. korting BF) + 39,- euro voor je toestel (neem ik aan) - 5,- euro korting Ziggo kom ik op 61,- euro per maand. Als je het zelf nog helemaal zeker wilt weten, even bellen met de klantenservice van Vodafone.
Timo89

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Hoi Jan,
Ook ik heb het zelfde.
Afgelopen vrijdag een nieuw abonnement afgesloten 3+3gb red. Had eerst op internet de aanbieding opgezocht hier was het van 24 min 5 euro korting en 3 euro maandfactuurkorting is 16euro plus 10 euro telefoonkosten is 26. Helaas 2 uur in de winkel moeten wacht omdat het systeem vastliep. Dus nog net snel voor sluitingstijd getekend. Kom er alleen net achter dat er andere maandkosten op het factuur staan. Gelukkig heb ik de foto's van de aanbieding nog. Print screen gemaakt. Ga morgen de klantservice bellen hoe het zit.
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Timo89
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Zoals ik al aangaf waren de prijzen al incl. de BF korting prijzen! Dus als er 24,- euro stond dan was dit al minus die 3,- euro korting (BF korting neem ik aan??). Je hebt waarschijnlijk ook Ziggo in huis en krijg je nog eens 5,- euro korting. Alleen deze korting staat NIET op je offerte omdat ze eerst moeten controleren of alle gegevens wel kloppen. Wanneer ze deze korting zouden vermelden op je offerte dan zijn ze verplicht je deze korting te geven, ook als je niet op hetzelfde adres Ziggo & Vodafone hebt. Vodafone dekt zich daarom in om deze info niet op de offerte te plaatsen.

Als Vodafone zeker is dat adres gegevens kloppen en je hebt ook Ziggo, dan krijg je die 5,- zeker wel op je volgende factuur te zien. Let op, dit kan overigens 4 weken duren (Max). Meerstal gaat het sneller, maar dat je dit weet.

En heb je nog vragen, stel ze aan de klantenservice van Vodafone. Laat weten wat je van ze hebt vernomen 🙂
Timo89

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Hoi Energieboy,

Bedankt voor je reactie, dit had ik ook al van de klantenservice gehoort.
Tevens had ik ook doorgeven dat de 5 extra euro die niet van ziggo was, maar van de blackfriday deal er niet bij stond. Dit was ook bij haar niet bekend. Hiervoor dien ik terug te gaan naar de winkel die zouden het mogelijk aan kunnen passen.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic