Anmalo

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Maar 3 gb gekregen ipv 6 gb

Vorige week nieuw toestel gekocht en mijn abonnement gewoon verlengd,
Ik had altijd 6gb en nu kreeg ik maar 3 gb.


Moderator edit: Topic verplaatst van het board abonnementen naar het board Non-stop extra's.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Anmalo
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Waarschijnlijk bedoel je dat je Ziggo en Vodafone abonnementen hebt en daardoor dubbele data ontving? Dat krijg je nu ook wel weer maar omdat je je contract hebt laten verlengen gaat Vodafone de volledige molen weer door om te kijken of al je gegevens nog kloppen en of je nog wel een Ziggo abonnement hebt. Zodra ze dit weer hebben goedgekeurd dan ontvang je weer je dubbele data.

Mocht het niet zo zijn dat je Ziggo/Vodafone combinatie hebt dan heb je een ander abonnement afgesloten en kan het zijn dat je nu ipv 6GB 3GB hebt gekregen. In dat geval, controleer je contract nog eens goed en loop even langs een winkel om navraag te doen. Maar ik verwacht dat je wel Ziggo/Vodafone combi hebt dus dan even geduld hebben (in het ergste geval kan het 2 tot 3 weken duren!

Veel plezier weer met je nieuwe mobielen abonnement bij Vodafone
Maar ook alvast hele fijne Feestdagen gewenst met je nieuwe toestel.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Anmalo
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Waarschijnlijk bedoel je dat je Ziggo en Vodafone abonnementen hebt en daardoor dubbele data ontving? Dat krijg je nu ook wel weer maar omdat je je contract hebt laten verlengen gaat Vodafone de volledige molen weer door om te kijken of al je gegevens nog kloppen en of je nog wel een Ziggo abonnement hebt. Zodra ze dit weer hebben goedgekeurd dan ontvang je weer je dubbele data.

Mocht het niet zo zijn dat je Ziggo/Vodafone combinatie hebt dan heb je een ander abonnement afgesloten en kan het zijn dat je nu ipv 6GB 3GB hebt gekregen. In dat geval, controleer je contract nog eens goed en loop even langs een winkel om navraag te doen. Maar ik verwacht dat je wel Ziggo/Vodafone combi hebt dus dan even geduld hebben (in het ergste geval kan het 2 tot 3 weken duren!

Veel plezier weer met je nieuwe mobielen abonnement bij Vodafone
Maar ook alvast hele fijne Feestdagen gewenst met je nieuwe toestel.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Heb je inmiddels al de extra's erbij gekregen? Of heb je hier nog contact over gehad met mijn collega's van de klantenservice?
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Geen reactie meer, topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic