il123

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Non stop gratis extra's bij Start L en klant ziggo

Vandaag is mijn abbo bij Vodafone ingegaan. Ik ben ook klant bij Ziggo en zou dubbele data krijgen, dus 2GB ipv 1 GB.

In My Vodafone zie ik maar een bundel van 1 GB. Wanner krijg ik de extra data?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11785Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3094Likes

Hoi @il123 
Wat leuk dat je nu ook klant bent van Vodafone en kan profiteren van de extra’s omdat je ook klant bent bij Ziggo. Echter, dit gaat natuurlijk niet binnen 1 dag, daar gaan eerst een aantal dagen overheen om te controleren of alles wel correct is en of het adres op beide contracten gelijk zijn. In de voorwaarden staat dan ook dat het minimaal 1 tot 2 en max 4 weken kan duren voor deze informatie tussen Ziggo en Vodafone is gecontroleerd en dan pas krijg je deze extra data en korting op je Vodafone abonnement en de extra zender bij Ziggo (die is soms wel wat sneller overigens, controleer regelmatig je Mijn Ziggo bij abonnementen en dan onder TV).


Deze info stuur ik altijd als mensen hier vragen over hebben:
Zodra het abonnement in gaat, gaan de systemen tussen Vodafone en Ziggo synchroniseren. Het is van belang dat beide op exact hetzelfde adres vermeld staan voor de extra's en of KVK nummer (zakelijk).

Daarna wordt er gekeken of je aan de voorwaarden voldoet en eventueel een akkoord gegeven indien er aan alle voorwaarden wordt voldaan. Zie voor alle voorwaarden: www.vodafone.nl/non-stop. Binnen 4 weken worden de extra's dan ook aangesloten als je aan de voorwaarden voldoet.

Zodra het wordt aangesloten, wordt er vanuit Vodafone een sms gestuurd en zie je ook in my Vodafone de dubbele data erbij staan en op je factuur evt de 5 euro korting of 2,50 euro korting (5 euro korting: Red abonnementen na April 2017 aangesloten - 2,50 euro korting: Smart abonnementen na Maart 2019).


Ziggo:

  • Zender pakket en het Veilig Online

In Mijn Ziggo kun je het extra zender pakket aanvragen samen met het veilig online pakket. Dit gaat dan ook via Ziggo.

 

Je kunt dan ook kiezen uit:

  • Ziggo Sport Totaal: zes premium sportkanalen
  • Ziggo Movies & Series L met o.a. het beste van HBO
  • Ziggo Kids: vijf zenders voor elke leeftijd

 

Meer hierover lees je hier: https://www.ziggo.nl/vodafone/extras/

 

Kun je Vodafone een berichtje sturen via Facebook of Twitter? Dan kijken ze met je mee of alles correct staat en of je aan de voorwaarden voldoet.

Bekijk in context

5 Reacties 5
Energieboy
Expert
Expert
  • 11785Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3094Likes

Hoi @il123 
Wat leuk dat je nu ook klant bent van Vodafone en kan profiteren van de extra’s omdat je ook klant bent bij Ziggo. Echter, dit gaat natuurlijk niet binnen 1 dag, daar gaan eerst een aantal dagen overheen om te controleren of alles wel correct is en of het adres op beide contracten gelijk zijn. In de voorwaarden staat dan ook dat het minimaal 1 tot 2 en max 4 weken kan duren voor deze informatie tussen Ziggo en Vodafone is gecontroleerd en dan pas krijg je deze extra data en korting op je Vodafone abonnement en de extra zender bij Ziggo (die is soms wel wat sneller overigens, controleer regelmatig je Mijn Ziggo bij abonnementen en dan onder TV).


Deze info stuur ik altijd als mensen hier vragen over hebben:
Zodra het abonnement in gaat, gaan de systemen tussen Vodafone en Ziggo synchroniseren. Het is van belang dat beide op exact hetzelfde adres vermeld staan voor de extra's en of KVK nummer (zakelijk).

Daarna wordt er gekeken of je aan de voorwaarden voldoet en eventueel een akkoord gegeven indien er aan alle voorwaarden wordt voldaan. Zie voor alle voorwaarden: www.vodafone.nl/non-stop. Binnen 4 weken worden de extra's dan ook aangesloten als je aan de voorwaarden voldoet.

Zodra het wordt aangesloten, wordt er vanuit Vodafone een sms gestuurd en zie je ook in my Vodafone de dubbele data erbij staan en op je factuur evt de 5 euro korting of 2,50 euro korting (5 euro korting: Red abonnementen na April 2017 aangesloten - 2,50 euro korting: Smart abonnementen na Maart 2019).


Ziggo:

  • Zender pakket en het Veilig Online

In Mijn Ziggo kun je het extra zender pakket aanvragen samen met het veilig online pakket. Dit gaat dan ook via Ziggo.

 

Je kunt dan ook kiezen uit:

  • Ziggo Sport Totaal: zes premium sportkanalen
  • Ziggo Movies & Series L met o.a. het beste van HBO
  • Ziggo Kids: vijf zenders voor elke leeftijd

 

Meer hierover lees je hier: https://www.ziggo.nl/vodafone/extras/

 

Kun je Vodafone een berichtje sturen via Facebook of Twitter? Dan kijken ze met je mee of alles correct staat en of je aan de voorwaarden voldoet.

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Heb je hier nog vragen over @il123?

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Mocht er geen reactie komen, dan wordt het topic binnenkort gesloten @il123 

il123
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Steven wrote:

Heb je hier nog vragen over @il123?

Verdubbeling is gisteren ingegaan. Dank voor info, topic kan gesloten worden.

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Super! Dat is fijn om te horen! 


Fijn weekend

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic