nielss26

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Slechte service

Een jaar geleden kwam ik de mooie aanbieding tegen van Vodafone als je ook Ziggo had. Hiervoor zou je dubbel internet krijgen en €5 korting. Dit zag eruit als een leuke aanbieding maar veranderde snel in een nachtmerrie.
Vanaf het begin van mijn abonnement klopte de kosten van mijn abonnement niet. Het bedrag dat werd afgeschreven kwam zeker niet overeen met het bedrag dat is mijn contract stond. Toen ik hier achter kwam heb ik netjes de klantenservice gebeld en hebben ze mij vriendelijk geholpen en zou deze meneer dit voor mij aanpassen.
Ik was tevreden met de service tot ik een tijdje later mijn afschriften had bekeken en merkte dat het juist duurder is geworden! Dit vind ik ronduit belachelijk. Dit is gewoon geld afschrijven van trouwe klanten in de hoop dat ze er niet achteraan gaan. Zo hoor je niet met klanten om te gaan!
Hierna heb ik contact gehad met de klantenservice en heb ik dit probleem voorgelegd. Ik kreeg een brutale reactie en mij werd verteld dat als ik niet tevreden was ik maar ergens anders een abonnement moest afsluiten. Absoluut geen betrokkenheid en nog niet het kleinste beetje moeite om mij te helpen of om mij tegemoet te komen.
Bij Vodafone zal ik NOOIT meer een abonnement afsluiten voor wat dan ook. In mijn ogen zijn het bijna oplichters die niet eens omkijken naar hun klanten. Te bizar voor woorden.
2 Reacties 2
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Hoi @nielss26,

Jeetje! Ik kan me voorstellen dat je niet tevreden bent. Wat een verhaal! Via het forum heb ik helaas geen mogelijkheid om in jouw gegevens te kijken. Maar, stuur ons even een berichtje via Facebook of Twitter met je mobiele nummer, geboortedatum, adres en de laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer. We zoeken graag voor je uit wat hier precies aan de hand is.

Groetjes, Sharon
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Hoi @nielss26,

Heb je ondertussen contact gehad met onze klantenservice?

Groetjes, Sharon
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic