Dvempelen

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Twee vodafone gebruikers op één adres.

Ik ben al jaren gebruiker van de Vodafone diensten en sinds kort dus ook van ziggo. Nu mijn vriendin ook gaat overstappen naar vodafone, krijgen wij dan nog een extra tv pakket? Of is het maximaal één extra tv pakket per postadres?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Dvempelen
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

HAHAHA... jaja, je geloofd nog in Sinterklaas 🙂
Nee, je krijgt maar 1x korting op het Ziggo pakket op 1 adres. Dus als er al iemand korting heeft op z'n abonnement bij Vodafone dan heeft die daardoor al een extra zender heeft mogen kiezen bij Ziggo, dan kan je er niet nog een zender bij kiezen. Wel krijgt je vriendin de korting bij Vodafone (5,- euro extra op een Red abonnement en bij alle abonnementen dubbele data).

Dus per adres krijgt je 1x zender pakket gratis bij Ziggo (+ Safe Online) en je krijgt bij elk Vodafone abonnement wel de korting (mits Red abonnement) en dubbele data. Hoop dat ik je hier heb mee kunnen informeren en alvast welkom aan je vriendin bij Vodafone 🙂

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Dvempelen
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

HAHAHA... jaja, je geloofd nog in Sinterklaas 🙂
Nee, je krijgt maar 1x korting op het Ziggo pakket op 1 adres. Dus als er al iemand korting heeft op z'n abonnement bij Vodafone dan heeft die daardoor al een extra zender heeft mogen kiezen bij Ziggo, dan kan je er niet nog een zender bij kiezen. Wel krijgt je vriendin de korting bij Vodafone (5,- euro extra op een Red abonnement en bij alle abonnementen dubbele data).

Dus per adres krijgt je 1x zender pakket gratis bij Ziggo (+ Safe Online) en je krijgt bij elk Vodafone abonnement wel de korting (mits Red abonnement) en dubbele data. Hoop dat ik je hier heb mee kunnen informeren en alvast welkom aan je vriendin bij Vodafone 🙂
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Heeft Energieboy je vraag hierover beantwoord Dvempelen ?
Mocht je nog vragen hierover hebben, dan horen we het natuurlijk graag!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic