Charlottelemmen

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ziggo vodafone red

Hoi! Ik woon bij mijn ouders (ik ben student) en wij hebben Ziggo Thuis. Nu moet ik mijn eigen abbonement afsluiten en ik vroeg me af of ik wel de korting met ziggo krijg als ik vodafone neem wanneer de achternaam en woon-/factuuradres het zelfde is?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Charlottelemmens
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Je krijgt korting bij Vodafone (RED) en dubbele data (bij alle abonnementen) als je op het zelfde adres woont. Dan is deze dus ook geldig voor jou en als je ouders willen overstappen ook :). Daarnaast krijg je dan ook nog bij Ziggo de keuze uit 3 pakketten (waarvan je er 1 mag kiezen) en Safe Online. Dus antwoord op je vraag is: Ja :grin:

Heb jij digitale TV en internet (snelheid minimaal 30 Mbps) van Ziggo? En op hetzelfde adres minimaal één van deze abonnementen: Start, Red, Smart, Scherp of Black? Dan krijg je van ons iedere maand non-stop gratis extra’s!

Zie voor meer info: https://www.vodafone.nl/ziggo/gratis-extras/?&gclid=EAIaIQobChMIoLXkoaHT3QIVAs53Ch3gcQOTEAAYASAAEgIgVfD_BwE

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Charlottelemmens
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Je krijgt korting bij Vodafone (RED) en dubbele data (bij alle abonnementen) als je op het zelfde adres woont. Dan is deze dus ook geldig voor jou en als je ouders willen overstappen ook :). Daarnaast krijg je dan ook nog bij Ziggo de keuze uit 3 pakketten (waarvan je er 1 mag kiezen) en Safe Online. Dus antwoord op je vraag is: Ja :grin:

Heb jij digitale TV en internet (snelheid minimaal 30 Mbps) van Ziggo? En op hetzelfde adres minimaal één van deze abonnementen: Start, Red, Smart, Scherp of Black? Dan krijg je van ons iedere maand non-stop gratis extra’s!

Zie voor meer info: https://www.vodafone.nl/ziggo/gratis-extras/?&gclid=EAIaIQobChMIoLXkoaHT3QIVAs53Ch3gcQOTEAAYASAAEgIgVfD_BwE
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic