Willeke 123

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

nummer behouden

Ik wil.graag overstappen naar kpn kan ik dit nummer dan behouden?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11819Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Hoi @Willeke 123 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Wat jammer dat je gaat overstappen. Maar je kan zeker je nummer behouden als je naar een andere provider gaat. Je kan 120 dagen voor het eindigen van je Vodafone contract al een nieuw abonnement aanvragen en dan bij de nieuwe provider aangeven dat je nummerbehoud wenst. Dan regelen ze dit onderling en komt het goed. 

Meer info, lees deze pagina:
https://www.vodafone.nl/support/bestelling-en-nummerbehoud/nummerbehoud.shtml

Daar kan je aangeven van Vodafone naar een andere provider en dan staat daar informatie. En kijk ook bij de andere provider, want die neemt tenslotte je nummer over. Maar zelf opzeggen, niet doen!

Bekijk in context

4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 11819Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Hoi @Willeke 123 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Wat jammer dat je gaat overstappen. Maar je kan zeker je nummer behouden als je naar een andere provider gaat. Je kan 120 dagen voor het eindigen van je Vodafone contract al een nieuw abonnement aanvragen en dan bij de nieuwe provider aangeven dat je nummerbehoud wenst. Dan regelen ze dit onderling en komt het goed. 

Meer info, lees deze pagina:
https://www.vodafone.nl/support/bestelling-en-nummerbehoud/nummerbehoud.shtml

Daar kan je aangeven van Vodafone naar een andere provider en dan staat daar informatie. En kijk ook bij de andere provider, want die neemt tenslotte je nummer over. Maar zelf opzeggen, niet doen!

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Hey @Willeke 123 . Je wil overstappen naar KPN? Ik weet niet of ik daar wel akkoord mee kan gaan hoor ;-). 
Zonder dollen; wat jammer dat je weg wilt! Mag ik vragen naar de reden? :-). 

Willeke 123
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hahah lol

Omdat ik dan goedkoper uit ben  want dan krijgt me man korting en ik ook dus dan zit ik 10 euro goedkoper en heb onbeperkt internet

Energieboy
Expert
Expert
  • 11819Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Willeke 123 wrote:

Hahah lol

Omdat ik dan goedkoper uit ben  want dan krijgt me man korting en ik ook dus dan zit ik 10 euro goedkoper en heb onbeperkt internet

Een mooie reden toch!
Veel plezier bij KPN ?

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic