Beantwoord

probleem

  • 17 oktober 2020
  • 2 reacties
  • 157 keer bekeken

Ik heb een nieuwe abonnement bij jullie genomen die pas 10 november in gaat. Ik heb jullie duidelijk 2 x gevraagd of de abonnement bij mijn huidige provider (tele2) blijft werken totdat mijn nieuwe bij Vodafone ingaat. Jullie hebben mis een sms gestuurd dat het zeker zou zijn dat mijn huidige abonnement doorloopt tot de 10 e november. Dus totdat mijn nieuwe ingaat. Maar je raad het al. Mijn huidige abonnement is gister om 00:00 uur afgelopen en ik heb geen abonnement. En ik heb jullie zovaak gevraagd of mijn huidige abonnement blijft werken totdat mijn nieuwe ingaat. Altijd ‘ja’ gezegd en me gerust gesteld. Niks klopt!!! Ik wil een oplossing want ik zit door jullie slechte, niet begrijpende medewerkers nu zonder abonnement. Ik heb ook screenshots van de sms die een medewerker van jullie mij heeft gestuurd. Waarop staat: ‘ je abonnement  bij je huidige provider blijft gewoon werken totdat je nieuwe abonnement bij ons ingaat’! Onzin. Ik wil een oplossing!

icon

Beste antwoord door Steven Vodafone 17 oktober 2020, 10:56

Hoi @Fares 

 

Dat klinkt niet goed en of er het een en ander mis gaat. Normaliter blijft je nummer actief bij je huidige provider totdat het nummer naar ons over komt. Als het goed is, heb je door nummerbehoud ook een SMS gekregen met daarin de datum waarop je nummer over komt. Heb je deze ontvangen?

Indien dat het geval is, raad ik aan om contact op te nemen met je huidige provider. Heb je zelf het abonnement geannuleerd bij hun? Wat geeft je huidige provider aan? 

Kun je de gegevens in je profiel aanvullen, dan kan ik controleren wanneer je nummer over komt naar ons toe. 

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, start dan een nieuw topic.

2 reacties

Hoi @Fares 

 

Dat klinkt niet goed en of er het een en ander mis gaat. Normaliter blijft je nummer actief bij je huidige provider totdat het nummer naar ons over komt. Als het goed is, heb je door nummerbehoud ook een SMS gekregen met daarin de datum waarop je nummer over komt. Heb je deze ontvangen?

Indien dat het geval is, raad ik aan om contact op te nemen met je huidige provider. Heb je zelf het abonnement geannuleerd bij hun? Wat geeft je huidige provider aan? 

Kun je de gegevens in je profiel aanvullen, dan kan ik controleren wanneer je nummer over komt naar ons toe. 

Heb je nog een update voor ons of kunnen wij je hierbij nog helpen @Fares?