FC.Barcalona

Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

bezoek vodafoonwinkel

Ik heb vanaf 20 juni 2020  een nieuw abonnement op Vodafone 

maar ik moest gisteren  even naar de Vodafone winkel in de zuivelstraat  in bergen op zoom 

om wat te vragen over mijn Telefoon   ( hulp  )

daar stond een vrouwelijke medewerkster van Vodafone  te praten met een Mevr 

en dat bleef maar duren ik vraag aan de medewerkster van Vodafone  is er nog een collega aanwezig 

waarop zij  mij aankeek en gewoon mijn vraag tot twee keer toe negeerde 

daar ik afhankelijk ben van scootmobiel  , Ik zij als dit nu de service is bij Vodafone , en ben weggereden 

mijn vraag aan u is dan ook  heb ik er dan wel goed aangedaan dat ik ben overgestapt 
hoop op u begrip 

Mvg 

 

 

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes
FC.Barcalona wrote:

 

mijn vraag aan u is dan ook  heb ik er dan wel goed aangedaan dat ik ben overgestapt 
 

Mvg 

 

 

 

Jazeker, natuurlijk heb je daar goed aan gedaan! ;-). 

 

Maar goed, ik kan me zo voorstellen dat het voor jou op dit moment niet zo voelt. En dat je dit topic ook niet aangemaakt hebt om alleen die vraag te stellen ^^. 

Sorry dat het gisteren zo gelopen is. Dat is natuurlijk niet hoe het zou moeten zijn en ik ga dit intern zeker ook even doorzetten. Laten we hopen dat een volgende ervaring positiever is :-). 

Kunnen we je nog ergens mee helpen? Waarvoor was je bij de winkel, bijvoorbeeld? Wellicht kunnen we je hier verder helpen. 

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11836Posts
  • 3478Oplossingen
  • 3099Likes

Hoi @FC.Barcalona 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Oei, dat is geen goed begin en begrijpelijk dat je je afvraagt of het wel slim was om over te stappen naar Vodafone. Ik kan, en wil, het verhaal in de winkel niet goed praten, maar er kunnen allemaal factoren zijn waardoor de medewerker zo’n reactie gaf. Uh… dat ze niets zegt, is natuurlijk niet goed te praten, laat ik daar duidelijk in zijn. 

Het zal waarschijnlijk door de corona komen waardoor mensen wat meer geprikkeld zijn. Sterker nog, ik zelf let heel erg goed op 1,5 meter afstand, wachten tot ik ook echt door kan lopen, blijf zoveel mogelijk op afstand van verkopers en klanten en gebruik een mondkapje, waar ik ook heen ga. De verkoper had natuurlijk even kunnen melden dat je misschien te dicht in de buurt kwam of dat het nu zo is dat je als klant wat meer afstand dient te nemen of iets in die trant. Nogmaals, ik praat het niet goed, maar ik denk dat het hier mee te maken heeft.

Maar gelukkig hebben we altijd nog de Community van Vodafone waar klanten elkaar graag willen helpen en mochten we er als klanten onderling niet uit komen, dan zijn er nog hele vriendelijke Vodafone medewerkers op de Community die ook graag helpen. Dus je overstap is echt geen vergissing geweest, al lijkt het nu van wel. 

Wat is je vraag en waar kunnen we je mee helpen?
Ik werk niet bij Vodafone, dus als het een administratieve vraag is, dan graag bij je profielinstellingen alles invullen zodat een Vodafone medewerker gelijk met je mee kan kijken. 

Lees dat het om een telefoon vraag gaat. Wat voor vraag heb je en over welk toestel gaat het en welk type? Want dat is belangrijk om je te helpen. Kom maar op, laten we samen dit eens gaan proberen op afstand. 

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes
FC.Barcalona wrote:

 

mijn vraag aan u is dan ook  heb ik er dan wel goed aangedaan dat ik ben overgestapt 
 

Mvg 

 

 

 

Jazeker, natuurlijk heb je daar goed aan gedaan! ;-). 

 

Maar goed, ik kan me zo voorstellen dat het voor jou op dit moment niet zo voelt. En dat je dit topic ook niet aangemaakt hebt om alleen die vraag te stellen ^^. 

Sorry dat het gisteren zo gelopen is. Dat is natuurlijk niet hoe het zou moeten zijn en ik ga dit intern zeker ook even doorzetten. Laten we hopen dat een volgende ervaring positiever is :-). 

Kunnen we je nog ergens mee helpen? Waarvoor was je bij de winkel, bijvoorbeeld? Wellicht kunnen we je hier verder helpen. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic