moni

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Case nummer

ik heb een casenummer gekregen bij een vraag wat ik gesteld heb. Nu zou ik deze kunnen terug vinden in my Vodafone. 

Maar waar ?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @moni 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Alle vragen en verzoeken kan je bekijken in een overzicht in je My Vodafone. Hoe je deze in de app kan bekijken, dat weet ik niet, maar ik heb hier wel een link via de website: https://www.vodafone.nl/my/service/ticket-overzicht.shtml

Inloggen en dan kan je daar zien wat er open staat en of er inmiddels antwoord is. Mocht je er niet uit komen, laat het dan even weten. Er zijn altijd Vodafone medewerkers die je verder willen helpen. 

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @moni 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Alle vragen en verzoeken kan je bekijken in een overzicht in je My Vodafone. Hoe je deze in de app kan bekijken, dat weet ik niet, maar ik heb hier wel een link via de website: https://www.vodafone.nl/my/service/ticket-overzicht.shtml

Inloggen en dan kan je daar zien wat er open staat en of er inmiddels antwoord is. Mocht je er niet uit komen, laat het dan even weten. Er zijn altijd Vodafone medewerkers die je verder willen helpen. 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hey @moni 
Welkom op de Vodafone Community. 

Is het inmiddels gelukt om het casenummer te achterhalen? Zo niet, dan geef je maar een gil. Dan neem ik een kijkje achter de schermen. Wil je dan ook jouw volledige gegevens in je profiel vermelden? Ik weet namelijk nu, op de gebruikersnaam na, niet wie je bent 🙂 

moni
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Ik heb t niet kunnen vinden. Maar ik kreeg een mail dat het was opgelost ?

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic