Energieboy
Expert
Expert
  • 11820Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Fijne Feestdagen gewenst en ik wil je nog iets vragen ...

Beste Community Gebruiker,
Heb je dat ook wel eens. Zit je met een prangende vraag over Vodafone en je weet niet waar je met je vraag heen kunt. Gelukkig, je hebt de Community/Forum gevonden van Vodafone en daar staan al veel vragen maar niet die jij graag wilt stellen.

Mooi, even een topic aanmaken en dan de vraag stellen en hopen dat er iemand is die je verder kan helpen. Het is een klanten helpt klanten Community. Zou er een klant zijn die je een antwoord kan geven? Jawel, daar is iemand die je verder kan helpen en waarschijnlijk ook een antwoord heeft op je vraag heeft. Mooi zeg, je bent geholpen en alles doet het weer. Dat was het dan, probleem opgelost en nu de Community van Vodafone weer vergeten/verlaten.


HO, STOP… NEE!
Vergeet de Community van Vodafone niet ga ook niet zomaar weer weg. Laat de helper (andere klant of moderator van Vodafone) weten dat het is gelukt. Misschien is het niet gelukt, laat dit dan ook weten. Je helpt daar zoveel andere mensen mee en natuurlijk ook de helper van je topic.

Vaak vergeten mensen terug te reageren en dat is eigenlijk best jammer want als jij weer terug schrijft dan kunnen andere klanten daar ook informatie uithalen. Sorry, maar ik moest dit even kwijt. Aangezien ik zelf graag op de Community ben van Vodafone om mensen te helpen wil ik ook graag nog wat leren. Als je je topic afsluit met informatie, positief of negatief, dan is het voor iedereen duidelijk. Je hebt dan niet alleen de helper maar ook andere klanten die met zo'n zelfde vraag zit. In ieder geval heel erg bedankt.


Bij deze wil ik gelijk iedereen die de Community bezoekt hele Fijne Feestdagen :santa: wensen en op naar een geweldig Vodafone 2019 jaar. Ik heb er wel zin in en ook in 2019 zit ik weer klaar om te helpen. En nee, ik werk echt niet bij Vodafone, ik doe het gewoon voor de lol.


PS: als je iets plaatst, let op, iedereen kan je bericht lezen, zet daarom geen persoonlijke dingen in je bericht!
0 Reacties 0
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic