NetwerkFreak
Expert
Expert
  • 1397Posts
  • 45Oplossingen
  • 200Likes

Jouw app top 3.

Jullie kennen het allemaal wel. Je hebt apps op je telefoon staan die je ronduit geweldig vind. Dit mogen zowel games als functionele apps zijn. Geef hier je top 3, en waarom je deze app zo geweldig vind.

Om van start te gaan:

1. Nova Launcher - Dit is een app die de gehele interface van je telefoon veranderd. het zorgt er voor dat je bijna alles zelf kan instellen. De betaalde versie heeft nog meer mogelijkheden, maar de grtais versie volstaat al enorm voor mij.

2. S.M.T.H - Ook wel Send me to heaven genoemd. Dit is een app/spel waarbij het de bedoeling is je telefoon zo hoog mogelijk te gooien. Ja je leest het goed, je gooit echt met je telefoon. Het geeft voor mij de kick om een apparaat wat zo duur is, zo hoog te gooien.

3. Call recorder - Deze app heeft al vaak mij gered. Deze app neemt direct een telefoon gesprek op, zonder er iets voor te doen. Dit zorgt er voor dat je altijd het gesprek terug kan luisteren. Erg handig als mensen beweren iets niet gezegd te hebben, of als je een deel niet super goed vestond. Nooit meer geklier met gehaats briefjes zoeken als iemand een nummer of adres geeft. gewoon terug luisteren en in alle rust opschrijven.
4 Reacties 4
Jochen

Gedreven Raadgever
  • 368Posts
  • 28Oplossingen
  • 32Likes
Leuk idee NetwerkFreak!

Mijn top 3 (iOS):

1. Reeder - Wat mij betreft de beste RSS Feed app. Geeft alles precies weer hoe het moet, is snel, offline te gebruiken (handig in het vliegtuig) en werkt goed samen met andere apps.

2. Evernote - Can't do without it, snel aantekeningen maken, aantekeningen teruglezen, office documenten editen of uitgebreid to-do lists maken. Alles wordt gesynchroniseerd met de desktop versie zodat je nooit meer informatie kwijtraakt.

3. Een combinatie van Runkeeper, Weighttraining.com, Lifesum en Sleep Cycle - In periodes dat ik veel sport vind ik het enorm interessant om bij te houden hoe ik presteer, wat ik eet en hoe mijn slaapritme invloed heeft op mijn sportprestaties. Het neigt flink naar de quantified self theorie, maar het levert veel inzichten op en houdt me gemotiveerd.
Friesian

Gedreven Raadgever
  • 143Posts
  • 6Oplossingen
  • 57Likes
Mijn top 3

1)
De app van je krant/dagblad.
Hoe vaak komt het niet voor dat de krant niet wordt bezorgd door ziekte o..i.d.
2)
De app om een QR code te lezen.
Voorbeelden genoeg, huizen, wijn enzovoorts.
3)
De app Mijn Pakket, om een pakket te kunnen volgen.

Groet,
Friesian
davod10

Gedreven Meedenker
  • 2448Posts
  • 57Oplossingen
  • 0Likes
1) zANTI : Netwerk penetratie testen, altijd fijn in zakformaat.

2) Autostarts : Zelf bepalen wat er allemaal meestart als Android opstart, ideaal om niet noodzakelijke meuk uit te laten tot je deze daadwerkelijk wilt gebruiken. verlengt batterijduur aanzienlijk

3) Pry-fi : Bij activatie wordt je wifi mac adres continu random veranderd. Zodoende hebben locaties waar men je smartphone volgt (bv MyCom winkel) geen reet aan de info van je telefoon. Omdat hun systeem denkt dat er continu een nieuw iemand is die maar heel kort in winkel is. geeft dus privacy.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Geen reactie meer, topic gesloten
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic