Huigen

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

links in gmail niet meer te openen.

Ik kan ineens geen links meer openen in mijn gmail?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Hoi @Huigen 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

En waar doe je dat dan in, welk mail programma? Doe je dit op je computer of op je mobiel? Het vervelende is dat gmail geen onderdeel is van Vodafone en je meer kans maakt met een antwoord via google (gmail). Misschien dat daar mensen al wat vaker deze vraag hebben?

Is het mail programma up to date en is er misschien een update te downloaden? Best veel vragen die je kan hebben om te weten wat er dan aan de hand is. Maar ik verwacht dat het gaat om een app op de telefoon en dan is de vraag welke app en eigenlijk moet je dan ook bij de app ontwikkelaar zijn. 

Ik zelf heb ervaringen met Apple (iPhone) en als een link het niet doet dan zet ik even mijn telefoon helemaal uit, daarna zet ik hem weer aan en dan wil het wel weer werken. Of als ik een IMAP heb aangemaakt voor de mail dan verwijder ik de mail en installeer ik hem opnieuw. Maar wees voorzichtig hier mee want ik weet niet of je IMAP of POP3 gebruikt!! Straks ben je zomaar alles opeens kwijt.

Eventueel zou je langs een Vodafone winkel kunnen gaan om te vragen of ze met je mee willen kijken. Maar kijk dan eerst hier even of de winkel in de buurt wel open is. 

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Hoi @Huigen 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

En waar doe je dat dan in, welk mail programma? Doe je dit op je computer of op je mobiel? Het vervelende is dat gmail geen onderdeel is van Vodafone en je meer kans maakt met een antwoord via google (gmail). Misschien dat daar mensen al wat vaker deze vraag hebben?

Is het mail programma up to date en is er misschien een update te downloaden? Best veel vragen die je kan hebben om te weten wat er dan aan de hand is. Maar ik verwacht dat het gaat om een app op de telefoon en dan is de vraag welke app en eigenlijk moet je dan ook bij de app ontwikkelaar zijn. 

Ik zelf heb ervaringen met Apple (iPhone) en als een link het niet doet dan zet ik even mijn telefoon helemaal uit, daarna zet ik hem weer aan en dan wil het wel weer werken. Of als ik een IMAP heb aangemaakt voor de mail dan verwijder ik de mail en installeer ik hem opnieuw. Maar wees voorzichtig hier mee want ik weet niet of je IMAP of POP3 gebruikt!! Straks ben je zomaar alles opeens kwijt.

Eventueel zou je langs een Vodafone winkel kunnen gaan om te vragen of ze met je mee willen kijken. Maar kijk dan eerst hier even of de winkel in de buurt wel open is. 

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Hey @Huigen . Welkom hier! 

Je berichtje is erg kort ;-). Het is wel duidelijk wat jij ervaart (namelijk dat je geen links kunt openen in je mail) maar totaal niet waar je op werkt, hoe lang dit speelt, wat je precies ziet, wat je al gedaan hebt en dergelijke. 
Om je verder te kunnen helpen, kunnen we dus wel wat meer informatie van je gebruiken. 

Zien we je snel terug? Ook als alles inmiddels opgelost is, natuurlijk! Dan kunnen we je vraag hier sluiten 🙂

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic